اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب لیالی قدر

50 خوشنویس برتر مازندران قرآن را کتابت کردند

خبرگزاری فارس: در شب لیالی قدر، 50 خوشنویس برتر استان مازندران جزء 30 قرآن را کتابت کردند.

50 خوشنویس برتر مازندران قرآن را کتابت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، با حضور 50 خوشنویس برتر و ممتاز استان از شهرستان‌های نور، آمل، بابل، محمودآباد، نوشهر، فریدونکنار، بابلسر و... نخستین دوره کتابت آیات وحی در مسجد جامع رویان در کنار مرقد مطهر امام‌زاده جمشیدکیا سلطان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: در این دوره از کتابت وحی که با حضور خوشنویسان خواهر و برادر دارای مدارک ممتاز و بالاتر استان مازندران برگزار شد، جزء سی‌ام قرآن کریم با خطوط، نقوش و طراحی زیبا در ابعاد مختلف کاغذ نگارش شد.

محمد محمدی ابراز داشت: برگزاری مجالس قرآنی، محافل انس با قرآن، مسابقات قرآن و کتابت قرآن کریم در واقع ترویج فرهنگ قرآنی و دینی است و موجب می‌شود فعالان قرآنی از نزدیک با کارهای یکدیگر در این زمینه آشنا و از تجارب هم بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: آثار این خوشنویسان در نمایشگاه‌های قرآنی در استان به نمایش گذاشته می‌شود تا همگان بتوانند از این آثار دیدن کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور با بیان اینکه این دوره از کتابت قرآن کریم با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور و شهرداری رویان برگزار شد، ادامه داد: به همت متولیان امر به همه شرکت‌ کنندگان لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، از نکات جالب در این مراسم حضور مسئولان شهرستانی از جمله فرماندار، امام جمعه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور، رئیس اوقاف، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، شهردار رویان و دیگر علاقمندان به فعالیت قرآنی بود.  

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول