اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کتابخانه‌های عمومی بروجرد:

عملیات ساخت کتابخانه عمومی بروجرد به زودی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجرد گفت: عملیات ساخت کتابخانه عمومی بروجرد به زودی آغاز می‌شود.

عملیات ساخت کتابخانه عمومی بروجرد به زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی لرستان، داوود پهلوان از اهدای دو قطعه زمین توسط شهرداری این شهرستان جهت ساخت کتابخانه عمومی خبر داد و گفت: یک قطعه زمین به مساحت 2 هزار و 400 مترمربع در پارک رسالت جنوب شهرستان و قطعه دیگری با مساحت هزار و 200 مترمربع در بلوار علامه شهیدی شرق این شهرستان از سوی شهرداری اهدا شده‌ است که به زودی عملیات ساخت آنها را شروع می‌کنیم.

وی هم‌چنین با اعلام خبر آغاز عملیات اجرایی ساخت یک واحد کتابخانه در روستای دینارآباد این شهرستان، گفت: زمین احداث این کتابخانه به وسعت 400 مترمربع از سوی خیرین روستا تأمین شده است.

پهلوان ساخت این کتابخانه‌ها را در ترویج فرهنگ کتاب‌‌‌خوانی و دسترسی آسان شهروندان و اهالی کتاب به این کالای ارزشمند را بسیار ارزنده و ضروری دانست و ضمن تشکر از شهردار افزود: شهردار فرهنگی بروجرد همواره در راستای افزایش سرانه مطالعه مفید و دسترسی عموم مردم به کتاب، یار و یاور کتابخانه‌های عمومی بوده‌اند و مصداق آن نیز پرداخت به موقع سهم نیم درصد کتابخانه‌هاست.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول