اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های بسکتبال شهرستا‌ن‌های استان اصفهان

تیم‌های بسکتبال کاشان به نیمه نهایی راه یافتند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بسکتبال شهرستان کاشان از صعود تیم‌های بسکتبال نوجوانان و جوانان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بسکتبال شهرستا‌ن‌های استان اصفهان خبر داد.

تیم‌های بسکتبال کاشان به نیمه نهایی راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان سعید دقیقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو تیم بسکتبال نوجوانان و جوانان شهرستان کاشان در مرحله مقدماتی مسابقات بسکتبال قهرمانی شهرستان‌های استان اصفهان که در مرکز این استان برگزار شد با پیروزی بر رقبای خود موفق شدند به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

وی افزود: مسابقات بسکتبال قهرمانی نوجوانان استان اصفهان با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی آغاز شد و تیم بسکتبال نوجوانان شهرستان کاشان که با تیم‌های بسکتبال زرین شهر ، بهارستان و فریدن در یک گروه قرار گرفته بود با کسب سه پیروزی با اقتدار به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

به گفته وی بسکتبالیست‌های نوجوانان کاشان ابتدا تیم بسکتبال زرین شهر را با نتیجه 48 بر 26 مغلوب کردند و در بازی دوم موفق شدند در یک بازی یک‌طرفه و با نتیجه سنگین 74 بر 13  تیم بسکتبال بهارستان را از پیش رو بردارند و در بازی سوم و آخرین دیدار مرحله گروهی نیز با نتیجه نزدیک 40 بر 39 توانستند تیم فریدن را مغلوب کرده و با کسب سه پیروزی متوالی به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

دبیر هیئت بسکتبال شهرستان کاشان تصریح کرد: در تیم نوجوانان بسکتبال کاشان در این رقابت‌ها نفراتی چون محمدصادق قاسمی طاهری، مهدی خاوری، محسن ماجدی، متین مرشدی، مجتبی بیگی، مهدی هاشم‌زاده، امیرعباس صنایع، سید مصطفی طباطبایی، علی استرکی، مهدی معصومی، حسین علی‌اکبری، سعید تحقیقی‌نیا، محمد اشنویی، صادق چاکری و رضا ریاحی‌کاشانی به سرمربیگری سید محمدحسین کامل و سرپرستی سعید کهکشانی حضور داشتند.

دقیقی در ادامه همچنین از صعود تیم بسکتبال جوانان کاشان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی شهرستان‌های استان اصفهان خبر داد و بیان داشت: در این رقابت‌ها که با شرکت هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به میزبانی اصفهان برگزار شد تیم بسکتبال نوجوانان کاشان با کسب سه پیروزی متوالی مقابل حریفان خود در مرحله گروهی به نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

وی افزود: تیم بسکتبال نوجوانان کاشان که در این دوره از رقابت‌ها با سه تیم شهرضا، نجف‌آباد و فریدون شهر هم‌گروه شده بود ابتدا تیم نجف‌آباد را با نتیجه 57 بر 41 شکست داد و در بازی دوم با نتیجه نزدیک 37 بر 36 تیم نوجوانان شهرضا را مغلوب کرد و در بازی سوم خود نیز تیم بسکتبال نوجوانان فریدون شهر را با نتیجه 48 بر 43 شکست داد تا به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

دبیر هیئت بسکتبال کاشان یادآور شد: بازیکنان تیم بسکتبال نوجوانان کاشان در این رقابت‌ها شامل سید مصطفی خورشیدی، عباس نجابتی، سید علی طباطبایی‌‌نیا، بهزاد حسینی، علی کدخدا استرکی، علی‌محمد درخشان، امیر شعبانی، مصطفی ستار، امین صنایع، رضا ریاحی کاشانی، مهدی مشهدی‌پور و امین نوروزی بودند که با مربیگری محمد دهقانی و سرپرستی امیرعباس کاتب توانستند به مرحله بعد راه یابند. 

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول