اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه کیش اعلام کرد

تبیین تدابیر و ماموریت‌های پلیس کیش در لیالی قدر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه کیش ضمن گرامیداشت لیالی قدر ماموریت‌ها و تدابیر ویژه پلیس کیش در این شب‌ها را تشریح کرد.

تبیین تدابیر و ماموریت‌های پلیس کیش در لیالی قدر

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، حسین دهکی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات و تدابیر این فرماندهی، ویژه ایام لیالی قدر گفت: در حوزه‌های امنیتی، انتظامی و ترافیکی تمهیدات ویژه‌ای برای اجرای برنامه شب‌های قدر در راستای ارتقای امنیت و جلب آسایش و آرامش مسافران برای بهره‌گیری بیشتر از فیوض معنوی لیالی قدر اندیشیده شده است.

وی افزود: به دلیل حضور بسیاری از کیشوندان و روزه‌داران در مراسم لیالی قدر، به صورت ویژه از نیروهای کلانتری‌ها، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر واحدهای اجرایی به صورت محسوس و نامحسوس استفاده شده تا یک امنیت مناسبی در این شب‌ها ایجاد شود.

فرمانده انتظامی ویژه کیش ضمن ارائه توصیه‌هایی به کیش‌وندان افزود: کیش‌وندان در اماکن عمومی باید مراقب اشیای قیمتی، کیف و ... باشند و این وسائل را از معرض دید دور نگه دارند و از مردم خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک سریعا با تلفن 110 تماس بگیرند.

دهکی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فضائل شب‌های قدر گفت: همه باید شب‌های قدر را غنیمت بدانیم زیرا شبی است که در قرآن به لیلة المبارکة توصیف شده است و شب نزول قرآن و شب تشرف و نزول ملائکه بر حضرت ولی عصر مولانا صاحب‌الزمان المهدی ارواح العالمین له الفداء است که شرح و بیان اسرار و برکات آن بسیار است.

وی در پایان یادآور شد: این شب‌ها باید گرامی داشته شود و همگان باید در راه کسب معارف دین، توبه، تجدید عهد، اعاده حیثیت، دعا، خودسازی اخلاقی و نو کردن ایمان به خدا، تلاش کنند.

دهکی از جوانان خواست تا با معرفت بیشتری در این شب‌ها در مساجد حضور یابند و ارزش‌ این شب‌ها با دقت بیشتری بیاندیشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول