اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی پاوه:

مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی اختصاص داده شده است

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی پاوه گفت: در سال‌جاری مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی و ساماندهی معابر روستایی شهرستان پاوه اختصاص داده شده است.

مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی اختصاص داده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه در نشست مسئولان و شورای شهر پاوه که عصر امروز در محل دفتر شورای اسلامی این شهرستان برگزار شد، بخشدار مرکزی شهرستان پاوه گفت: در سال‌جاری مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی و ساماندهی معابر روستایی شهرستان پاوه اختصاص داده شده که هم‌اکنون عملیات اجرایی آن در 14 روستای شهرستان در حال اجراست.

صباح ولدبیگی افزود: در سال گذشته نیز مبلغ 17 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، ستاد حوادث و اعتبارات استانی برای اجرای طرح هادی در روستاهای سرکران و مزیدی، رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای شهرستان از روستای دره‌بیان تا ورودی شهر پاوه، به‌طول 5 کیلومتر و رفع مشکلات تامین آب شرب روستایی هزینه شده که این طرح‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

بخشدار مرکزی پاوه در ادامه با اشاره به مشکلات ساکنان محله کنار CNG، گفت: این مشکلات ناشی از این است که برای این محله تعیین تکلیف نشده و کسی خود را متولی کار ندانسته است.

وی خواستار رفع مشکلات این محله با مشارکت مردم و ساکنان، دهیار و شورای اسلامی روستای دوریسان و شهرداری و ادارات بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در اسرع وقت شد.

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهرستان پاوه با قدردانی از اقدامات انجام شده در سطح روستاها و شهرهای شهرستان، خواستار تداوم این خدمات و رفع مشکلات تمام روستاهای شهرستان شد.

جهانبخش لطف‌الهی با بیان اینکه تعدادی از ادارات به‌خوبی و با صداقت تمام در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و تعدادی از ادارات هم در خدمات‌رسانی ضعیف هستند، افزود: باید با معرفی ادارات فعال و ادارات ضعیف به مردم، موجبات فعال شدن همه ادارات در خدمت‌رسانی فراهم شود.

وی خواستار تعیین تکلیف محله CNG و مشخص شدن وضعیت این محله، به منظور رفع مشکلات ساکنان آن شد.

در ادامه این نشست شهردار پاوه تصریح کرد: با توجه به اینکه این محله جزو شهر نبوده، شهرداری در ارائه خدمات به ساکنان آن کوتاهی نکرده و هر زمان نیاز بوده، همکاری کرده‌ایم.

جمال ابراهیمی در ادامه به اعتبارات شهرداری و اقدامات انجام شده در سال گذشته و سال‌جاری اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 7 میلیارد ریال اعتبارات استانی با 90 درصد تخصیص داشته‌ایم که در زمینه آسفالت، پله‌بندی، مبلمان شهری، احداث دیوار و توسعه و تجهیز پارک‌ها و فضاهای سبز هزینه شده است.

وی تاکید کرد: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری نیز در سال گذشته مبلغ 8 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری پاوه اختصاص داده شد که برای اسفالت، پله‌بندی، احداث دیوار و آسفالت خیابان آرامگاه هزینه شده است.

ابراهیمی همچنین از تجهیز ناوگان موتوری شهرداری پاوه در سال گذشته با بهره گرفتن از 4 میلیارد ریال اعتبارات ستاد حوادث خبر داد و خاطرنشان کرد: خرید یک‌دستگاه گریدر و یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی از جمله خریدهای شهرداری از این محل بوده است.

شهردار پاوه بیان داشت: در سال‌جاری نیز 8 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار به شهرداری پاوه اختصاص داده شده که هنوز تخصیص آن مشخص نشده و در صورت مشخص شدن میزان تخصیص، با سرعت اجرای برنامه‌ها و طرح‌های شهرداری را شروع خواهیم کرد.

در پایان مقرر شد با حضور ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری پاوه و دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای دوریسان و با هماهنگی بخشدار مرکزی، برای رفع مشکلات ساکنان محله CNG تدابیر لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/ی10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول