اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات شوشتر:

خبرنگاران در افشای ظلم تلاش کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر گفت: خبرنگاران در انتشار اخبار خود در راستای افشای ظلم و حمایت از مظلوم گام بردارند.

خبرنگاران در افشای ظلم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام حیدر شهریاری عصر امروز در جلسه‌ای که در محل سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران باید در بر اساس آیات قران حامی مظلومان باشد و در راستای افشای ظلم گام بردارند.

وی با اشاره به برخی از آیات قرآن تأکید کرد: در قرآن آیات زیادی وجود دارد که در آن به این مقوله اشاره شده است که به چیزی که علم نداریم آن را منتشر نکنید و به این دلیل خبرنگاران باید در راستای تحقیق در راستای صدق و کذب اخبار نیز تلاش کنند.

شهریاری با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر دارای سابقه تاریخی بسیار زیادی است، افزود: شوشتر هم در زمان اسلاو هم پیش از اسلام تاریخ بسیار غنی برای عرضه دارد و باید خبرنگاران تلاش کنند به نحوی در این باره گام بردارند که اصالت دینی و تاریخی شهر شوشتر را به همه برسانند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شوشتر تأکید کرد: باید کوشید تا خبر را اطلاع دهیم نه برای جذاب کردن خبر به جعل بپردازیم و در این باره دقت نظر زیادی لازم است.

وی خاطر نشان کرد: باید در راستای معرفی شخصیت‌های تأثیرگذار جامعه به ویژه شهرستان شوشتر تلاش کنیم و جامعه را با این افراد آشنا کنیم و این یکی از وظایف خطیر خبرنگاران است.

شهریاری افزود: خبرنگاران باید در کتمان سر نیز تلاش کنند زیرا افشای برخی اخبار تنها در راستای ترویج منکر در جامعه است و در این باره نیز باید کوشید ناخواسته در راستای انتشار چنین اخباری اقدام نکند.

وی خاطر نشان کرد: یاد و خاطره حسین‌زراعتکار و زهره افتخاری را نیز گرامی میداریم و باید گفت که زراعتکار و افتخاری بر گردن خوزستان و به ویژه شوشتر حق دارند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول