اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

خبرنگاران شوشتری تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان شوشتر خبرنگاران فعال و دکه‌داران مطبوعاتی تجلیل شدند.

خبرنگاران شوشتری تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شوشتر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و با خبرهایشان به جامعه خط دهی می‌کنند.

نادر پوررکنی با اشاره به اهمیت شغل خبرنگاری خاطر نشان کرد: خبرنگاران فعالیت بسیار زیاد و پرخطری را انجام می‌دهند و به این دلیل باید همیشه از زحمات این افراد تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه سرعت در اطلاع رسانی اهمیت بسیار زیادی دارد، افزود: سرعت در اطلاع رسانی اهمیت بسیار زیادی دارد ولی نباید به دلیل سرعت از دقت و صحت در خبر چشم پوشی کرد و به این دلیل باید دقت نظر زیادی در اطلاع رسانی وجود داشته باشد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر خاطر نشان کرد: باید به پاسداشت جایگاه خبرنگاران همیشه پاسخگوی آنها باشیم و در برابر انتقادهای انجام شده نیز تحمل خود را بالا ببریم.

* تجلیل از خانواده فقید زوج فرهیخته شوشتری

در این مراسم دو فرزند حسین زراعتکار و زهره افتخاری به نام‌های زهره و مهشید زراعتکار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شدند و یاد و خاطره پدر و مادر فداکارشان در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی گرامی داشته شد.

دو ماه پیش زوج خبرنگار شوشتری به نام‌های حسین‌زراعتکار و زهره افتخاری در حادثه رانندگی در ورودی شهرستان شوشتر جان خود را از دست دادند و جامعه فرهنگی خوزستان به داغی سنگین مبتلا کردند.

در این مراسم دکه داران و توزیع کنندگان مطبوعات نیز برای دومین بار متوالی تجلیل شدند و از تلاش‌های آنها نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول