اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بروجن:

رمضان ماه نزیکی به قرب الهی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجن گفت: در ماه رمضان با پاکی درون و ذکر قلبی می‌توان زمینه نزدیکی به قرب الهی را فراهم کرد.

رمضان ماه نزیکی به قرب الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ غلامعلی حسین‌نژادیان بعدازظهر امروز در کلاس اخلاق سپاه ناحیه بروجن با گرامیداشت شب‌های بافضیلت قدر اظهار داشت: نشان دادن توانایی مقاومت در مقابل گناهان و خارج کردن فکر ارتکاب گناه از ذهن مهم‌ترین اهداف ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: تاثیر ذکر خداوند برای رهایی از گناه، به میزانی است که هر چه انسان بیشتر ذکر خدا بگوید به همان میزان، ارتباط انسان با گناه فاصله پیدا می‌کند و شیطان نیز از نفوذ به درون انسان ناتوان خواهد ماند.

امام جمعه بروجن با بیان اینکه ما باید فاصله‌ خود را با خداوند متعال کم کنیم، خاطرنشان کرد: دوری از شیطان و انسان‌های شیطان نما تنها راه دستیابی به این هدف بزرگ است.

حسین‌نژادیان بیان داشت: در این ماه باید از خداوند تقاضای اعطای این چنین ظرفیتی را داشته باشیم ‌چون اگر ظرفیت بالا رفتن علم یا چیزهای دیگر را نداشته باشیم، زمینه دوری از خداوند و نزدیک شدن ما به اهداف خبیث شیطانی فراهم می‌شود.

وی افزود: ماه رمضان بهترین فرصت است برای اینکه فاصله را با خداوند و رسول خدا(ص) و ائمه و مؤمنین کم کنیم و با برداشتن توشه‌ای عظیم از این ماه پر خیر و برکت بتوانیم زمینه رستگاری خودمان را فراهم کنیم.

حسین‌نژادیان بر ضرورت نزدیکی قلبی به خداوند متعال تاکید کرد و گفت: بالاترین ذکر، ذکر قلبی است، یعنی انسان در هر جا و مکانی و در هر شرایطی باید معتقد به خداوند و اعمال الهی او باشد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول