اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

رهبری نشان دادند که رمضان ماه کار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاکدشت با اشاره به دیدارهای‌ و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان گفت: رهبر معظم انقلاب قولا و عملا نشان دادند که ماه مبارک رمضان، ماه کار و تلاش است.

رهبری نشان دادند که رمضان ماه کار است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین حسین لزومی در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت پس از توصیه همگان به تقوای الهی با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت جانگداز و حضرت علی (ع) اظهار داشت: امیرالمومنین (ع) در ابعاد مختلفی چون خدامحوری، جوانمردی، عدالت خواهی، ظلم ستیزی، حمایت از محرومان و ... برای همگان اسوه است.
امام جمعه پاکدشت با  بیان اینکه لیالی قدر شب‌های تقرب به درگاه پروردگار است، افزود: یاری مستمندان در همه ایام به‌ویژه در این شب‌ها تأکید بسیاری شده و با وجود مشکلات فراوان در کشور سومالی باید به کمک مردم این کشور بشتابیم و از آنها دستگیری کنیم. 
وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن روز جهانی مساجد، بر لزوم پاسداشت مسجد و دستاوردهای این پایگاه دینی ـ اجتماعی تاکید کرد و اظهار داشت: باید در مسجد، تعلیم قرآن کریم، نهج البلاغه، اخلاق و تهذیب نفس در اولویت قرار گیرد. 
لزومی روز قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را فرصتی برای حضور پرشورتر از همیشه مردم در راهپیمایی این روز و حمایت از قدس عزیز و اعلام انزجار از رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی عنوان کرد.
وی تاکید کرد: روز قدس یادگار امام خمینی (ره) است و همه وظیفه داریم در این راهپیمایی شرکت کرده و از آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام و شهدا پاسداری کنیم.
امام جمعه پاکدشت  در ادامه با تاکید بر کار و تلاش تصریح کرد: مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان قول و عملا نشان دادند ماه مبارک رمضان، ماه کار و تلاش است و برای همه مسئولان یک الگو و اسوه هستند.
لزومی عنوان کرد: ماه مبارک رمضان ماه کمک به مردم و دستگیری از آنها است نه ماه استراحت و همه مسئولان باید با الگو قرار دادن مقام معظم رهبری در پی انجام امور و رفع مشکلات مردم باشند و در این ماه سعی بر برآورده کردن حاجات مردم و خدمت کردن و و رفع مشکلات کشور داشته باشند.
امام جمعه پاکدشت با اشاره به اینکه هرچه از انقلاب می‌گذرد کینه دشمنان بیشتر می‌شود، گفت: ما باید به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام توجه داشته باشیم و تلاش کنیم با بصیرت افزایی در صدد دفاع از نظام و ارزش‌ها برآئیم.
وی در ادامه با اشاره به انتشار بعضی سخنان بی‌ربط در روزنامه ایران گفت: اسلام دین وحدت است و جای تاسف دارد در روزنامه منتصب به دولت چنین سخنانی در ارتباط با مقدسات به چاپ می‌رسد.
لزومی با اشاره به سخنان ‌مسلمه همسر پیامبر (ص) عنوان کرد: ام‌سلمه بیان فرمودند زمانی که آیه حجاب نازل شد زنان چادر مشکی به سر کردند و در تاریخ آمده است زمانی که اسرا کربلا را منتقل می‌کردند زنان چادر مشکی بر سر داشتند و این تاسف بار است که چنین حرف‌هایی در ارتباط با حجاب برتر مطرح می‌شود.
امام جمعه پاکدشت با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر تاکید کرد: در این جنگ فرهنگی دشمن لیالی قدر فرصت مناسبی برای آشتی با خداوند متعال است و در این شب‌ها با حضور در مساجد و مراسم احیا به خداوند متعال پناه بیاوریم.
حجت‌الاسلام والمسلمین لزومی در پایان دعا و مناجات را راه مبارزه با دشمنان فرهنگی دانست و از خانواده‌ها خواست تا فرزندان خود را در این مراسم‌ها به‌همراه خود داشته باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول