اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پینگ‌پنگ چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

آینده درخشان در انتظار پینگ‌پنگ‌بازان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پینگ‌پنگ چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط این هیئت ورزشی، به آینده ورزشکاران پینگ‌پنگ‌باز این استان امیدوارم و مطمئن هستم توانایی درخشش در مسابقات کشوری را دارند.

آینده درخشان در انتظار پینگ‌پنگ‌بازان چهارمحال و بختیاری

حسن قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مسابقات انتخابی بانوان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور رده سنی بزرگسالان نیمه نخست شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: بانوان پینگ‌پنگ‌باز چهارمحال و بختیاری از توانایی‌های بالایی برخوردارند و به دنبال کسب مجوز ورود به مسابقات قهرمانی کشور برای نشان دادن توانایی‌های خود هستند.

قربانی بیان داشت: مسابقات پینگ‌پنگ بانوان قهرمانی کشور از هشتم تا دهم شهریورماه جاری در استان مرکزی شهر ساوه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری سانس تمرینی بانوان پینگ‌پنگ‌باز این استان بیشتر شده و همچنین در زمان مناسب‌تری نسبت به گذشته برگزار می‌شود که این موضوع در ارتقای سطح ورزشکاران این استان بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: در سال جاری تمرینات پینگ‌پنگ‌بازان این استان در سه کلاس جدا و 9 جلسه تمرین در هر هفته برگزار می‌شود و تمامی ورزشکاران این استان از شرایط فراهم شده راضی هستند.

قربانی تصریح کرد: شرایط هیئت پینگ‌پنگ استان چهارمحال و بختیاری بسیار مطلوب است و امیدواریم بتوانیم با ادامه این روند جایگاه مطلوبی را در سطح کشور کسب کنیم.

وی افزود: پینگ‌پنگ از ورزش‌های مفرح محسوب می‌شود و به همین خاطر در استان چهارمحال و بختیاری بانوان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

قربانی بیان داشت: در استان چهارمحال و بختیاری استعدادهای زیادی متناسب با این رشته ورزشی وجود دارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته توسط این هیئت ورزشی در سال جاری، به آینده ورزشکاران این استان امیدوارم و مطمئن هستم توانایی درخشش در مسابقات کشوری را دارند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول