اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کاشان:

خانه پینگ‌پنگ کاشان تأسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان از تأسیس خانه پینگ‌پنگ کاشان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

خانه پینگ‌پنگ کاشان تأسیس می‌شود

حسین حنطه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، با نصب قاب سوله خانه پینگ‌پنگ کاشان در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرستان کاشان عملیات اجرایی تأسیس خانه پینگ‌پنگ کاشان نیز آغاز شده است.

وی افزود: قاب سوله خانه پینگ‌پنگ کاشان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال نصب شده و به زودی عملیات اجرایی پوشش سقف و دیوارچینی خانه پینگ‌پنگ کاشان نیز آغاز می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان یادآور شد: خانه پینگ‌پنگ کاشان در زمینی به مساحت 600 مترمربع احداث می‌شود که از این میزان یکصد مترمربع ساختمان اداری است.

به گفته حنطه‌ای، خانه پینگ‌پنگ کاشان به جدیدترین و بهترین تجهیزات و امکانات ورزشی رشته پینگ‌پنگ از جمله میزهای استاندارد جهانی و درجه یک تجهیز می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: برای رفاه هنرجویان و ورزشکاران این رشته خانه پینگ‌پنگ به رختکن‌های مجزا و وسایل سرمایشی و گرمایشی مجهز می‌شود.

وی شهرستان کاشان را یکی شهرستان‌هایی در استان اصفهان دانست که از استعداد بالقوه‌ای در رشته پینگ‌پنگ برخوردار است و افزود: برای شکوفایی این استعدادها و ظرفیت‌ها نیاز به تهیه زیرساخت‌های لازم برای این رشته در شهرستان کاشان است.

به گفته این مسئول محمدامین و محمدرضا حنطه به همراه پریسا صمدی از بازیکنان مطرح پینگ‌پنگ شهرستان کاشان در رقابت‌های کشوری و تیم ملی هستند.

حنطه‌ای، کشف استعدادهای پینگ‌پنگ کاشان به ویژه در سطح آموزش و پرورش و شکوفایی توانمندی‌های بالقوه این رشته با رویکرد قهرمانی را از اهداف تأسیس خانه پینگ‌پنگ کاشان اعلام کرد و اذعان داشت: انتظار می‌رود آموزش و پرورش کاشان با همکاری و حمایت‌های همه‌جانبه اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت پینگ‌پنگ شهرستان کاشان زمینه‌های کشف و شکوفایی استعدادهای این رشته در کاشان را فراهم کند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول