اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست در مرحله یک چهارم نهایی صورت گرفت

حذف پینگ‌پنگ‌باز قمی از پیکارهای قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: تیم نونهالان هیئت پینگ‌پنگ استان قم از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی کشور بازماند.

حذف پینگ‌پنگ‌باز قمی از پیکارهای قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که امسال نیز حضور در رقابت‌های مهمی که بر ‌اساس تقویم فدراسیون پینگ‌پنگ در نقاط مختلف کشور به انجام می‌رسد، از سوی هیئت پینگ‌پنگ قم با اعزام تیم‌های مختلف به این رقابت‌ها در اولویت مهم پینگ‌پنگ قم قرار دارد، نونهالان پینگ‌پنگ‌باز قم در پیکارهای قهرمانی کشور حضور یافتند.

برای این منظور بهترین نفرات پینگ‌پنگ رده سنی نونهالان قم برای شرکت در این پیکارها معرفی شده و طبق برنامه فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان در رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی رده سنی نونهالان قهرمانی کشور که میزبان آن خراسان جنوبی بود به مصاف حریفان رفت.

تیم نونهالان هیئت پینگ‌پنگ استان قم در این مسابقات که به مدت دو روز برگزار می‌شود، با جمع‌بندی نهایی در هیئت پینگ‌پنگ قم، سه تن از بهترین‌های پینگ‌پنگ قم را در مصاف با حریفان در ترکیب خود داشت اما بعد از صعود موفقیت‌آمیز از مرحله گروهی، در مرحله یک چهارم با ناکامی مواجه شد.

در حالی که پینگ‌پنگ‌بازان قمی برای حضور در این رقابت‌ها تمرینات بسیار خوبی برگزار کرده بودند و در راه آماده‌سازی برای حضور در این مسابقات، ترکیب تیم اعزامی قم از بین جمعی از چهره‌های آینده‌دار پینگ‌پنگ قم انتخاب شده بود، این تیم در مرحله گروهی یکی از بهترین تیم‌های این دوره بود که به عنوان صدرنشین جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد.

پینگ‌پنگ‌بازان قم در این مرحله در نخستین دیدار خود به مصاف نایب قهرمان دوره گذشته پیکارهای پینگ‌پنگ رده سنی نونهالان کشور یعنی هیئت کردستان رفتند و در پایان با نتیجه جالب توجه سه بر یک حریف خود را شکست دادند.

این پیروزی منجر به افزایش انگیزه نفرات اعزامی هیئت پینگ‌پنگ قم شد و این تیم در دومین مسابقه خود برابر تیم هیئت خراسان شمالی به میدان رفت و توانست حریف را همچون مسابقه قبل با اقتدار و البته با حساب سه بر صفر شکست دهد.

سومین بازی برای تیم پینگ‌پنگ پسران نونهال قم یک بازی کاملا تشریفاتی بود اما پینگ‌پنگ‌بازان قم در این دیدار نیز برابر تیم هیئت کرمانشاه به برتری قاطع سه بر صفر رسیدند تا با سه پیروزی متوالی راهی مرحله نهایی شوند.

حریف پینگ‌پنگ‌بازان نونهال قم در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات پینگ‌پنگ رده سنی نونهالان قهرمانی کشور، تیم هیئت پینگ‌پنگ استان همدان بود که در این دیدار علیرضا مسعودی بهترین بازیکن تیم قم آسیب دید و همین اتفاق منجر به باخت سه بر دو تیم قم و حذف این تیم از گردونه رقابت‌ها شد.

با این حال پینگ‌پنگ‌بازان قم در بخش انفرادی این دوره از مسابقات با حریفان خود در حال رقابت هستند تا بخت خود را برای کسب عنوان بیازمایند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول