اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم خبر داد

اعزام 3 پینگ‌پنگ‌باز قمی به پیکارهای قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از اعزام سه پینگ‌پنگ‌باز قمی به رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام 3 پینگ‌پنگ‌باز قمی به پیکارهای قهرمانی کشور

محمد عموئیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: امسال نیز حضور در رقابت‌های مهمی که بر ‌اساس تقویم فدراسیون پینگ‌پنگ در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود برای ما بسیار مهم است و برای همین منظور بهترین نفرات را برای شرکت در این پیکارها معرفی خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان، رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی رده سنی نونهالان قهرمانی کشور از امروز در حالی برگزار می‌شود که میزبان آن نیز هیئت تیراندازی استان خراسان جنوبی خواهد بود.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم بیان داشت: این مسابقات به مدت دو روز برگزار می‌شود و با جمع‌بندی نهایی در هیئت پینگ‌پنگ سه تن از بهترین‌های پینگ‌پنگ قم در قالب یک تیم راهی این رقابت‌ها شده‌اند.

وی با بیان اینکه پینگ‌پنگ‌بازان قمی برای حضور در این رقابت‌ها تمرینات بسیار خوبی برگزار کرده‌اند یادآور شد: در راه آماده‌سازی برای حضور در این مسابقات، جمعی از چهره‌های آینده‌دار پینگ‌پنگ قم در تمرینات شرکت کرده و در طول برگزاری اردو نیز با یکدیگر مسابقه دادند تا آمادگی لازم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کنند.

عموئیان تصریح کرد: این اردو امکان لازم را به هیئت و مربیان تیم قم داد که با بهترین ترکیب، تیم اعزامی هیئت پینگ‌پنگ قم به این دوره از مسابقات را انتخاب کنند که بر این اساس به موفقیت آنها در کسب عناوین برتر این دوره کاملا امیدواریم.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم تصریح کرد: پینگ‌پنگ‌بازان قم امسال در مسابقات لیگ‌های یکی دو رده سنی مردان و بانوان باشگاه‌های کشور حضور می‌یابند و قطعا با توجه به نفرات بسیار خوبی که در پینگ‌پنگ قم حضور دارند، نمایندگان قم از تیم‌های مدعی محسوب می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به ترکیب تیم اعزامی هیئت پینگ‌پنگ قم به رقابت‌های رده سنی نونهالان قهرمانی پینگ‌پنگ کشور در بیرجند یادآور شد: محمدمهدی اسدی، علیرضا مسعودی و محمدمسعود منتظری به این دوره از رقابت‌ها اعزام شده‌اند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم با بیان اینکه در این رقابت‌ها ابوالفضل اسدی مسئولیت هدایت و سرپرستی نفرات اعزامی تیم هیئت قم را بر عهده دارد بیان داشت: پینگ‌پنگ‌بازان قمی در سال‌های اخیر به موفقیت‌های ارزنده‌ای در رقابت‌های قهرمانی کشور دست یافته‌اند و از دستاوردهای ارزشمند پینگ‌پنگ قم در دو سال اخیر میزبانی چند دوره رقابت‌های رده‌های سنی قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی دختران بوده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول