اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

مشکل نقدینگی شهرداری اردبیل ثمره بی‌توجهی مسئولان استان است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر اردبیل گفت: مشکل نقدینگی شهرداری اردبیل و کمبود اعتبارات نتیجه بی‌توجهی مسئولان استان به شهرداری و شورای شهر در انجام مطلوب خدمات است.

مشکل نقدینگی شهرداری اردبیل ثمره بی‌توجهی مسئولان استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: اقداماتی که در 4.5 ماه گذشته در حوزه فضای سبز و آسفالت معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها صورت گرفته است قابل قبول است اما ادامه این روند نیازمند تزریق اعتبار از محل 50 میلیارد تومان و تامین قیر وعده داده شده است تا ادامه فعالیت کارخانه آسفالت را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد شورا و شهرداری در شرایطی در معرض دید عموم گذاشته شده است که بدون ریالی کمک اعتبارات دولتی ما فقط به منابع در‌آمدی خود متکی بودیم و مسئولان در یاری رساندن شهرداری اردبیل نقش خنثی‌ را بازی کردند به طوری که ما در ادامه این روند به جد با مشکل کمبود و کسری اعتبار روبرو هستیم.

سخنگوی شورای شهر اردبیل یادآور شد: به دنبال این بی‌توجهی مسئولان استان به دنبال رفع این مشکل و کاهش نقدینگی ما از مسئولان شورای شهر انتظار داریم موضوع را با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل مطرح کنند تا در پرداختی حقوق ماه جاری دچار مشکل نشده و شهرداری بتواند همچنان در انجام وظایف خود روی پا بایستد.

شاکر گفت:‌ اختصاص نیافتن حتی ریالی بودجه دولتی به شهرداری اردبیل که برای بیش از نیمی از جمعیت استان روزانه ارائه خدمات متنوع می‌کند نهایت اجحاف در حق این مجموعه است که باید از طریق رسانه‌ها و تریبون‌های مختلف این بی‌توجهی‌ها مطرح شده و نارسایی‌ها به گوش مسئولان امر برسد.

این مسئول با اعلام اینکه هر روز خبرهای متفاوتی از تامین و تخصیص 50 میلیارد تومان بودجه دولت به شهرداری‌های اردبیل به گوش می‌رسد در حالی که ما کمتر شاهد به ثمر نشست وعده‌هایی هستیم که عده‌ای سعی می‌کنند با رسانه‌ای و بزرگنمایی آن برای خود جایگاهی پیدا کنند.

سخنگوی شورای شهر اردبیل همچنین پیشنهاد کرد تا شهرداری در کنار برگزاری آیین تجلیل از شهرداران گذشته اردبیل نمایشگاهی از توانمندی شهرداری و عملکرد دور سوم شورا را دایر کند تا عموم مردم در جریان خدمات و کارهای انجام شده بهتر قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شاکر در پایان سخنان خود اظهار داشت: البته این موضوع به منزله کار تبلیغی و یا مانور انتخاباتی نیست بلکه ما تلاش می‌کنیم واقعیت‌ها انعکاس یافته و مردم متوجه فعالیت‌های انجام شده شورای سوم در مقایسه با دوره‌های گذشته و وضعیت اعتباری موجود باشند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول