اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پنجم مرداد روز ملی کرمانشاه

سرود ویژه کرمانشاه در اسلام‌آبادغرب رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: در پنجم مرداد، روز ملی کرمانشاه سرود ویژه کرمانشاه در اسلام‌آباد‌غرب رونمایی می‌شود.

سرود ویژه کرمانشاه در اسلام‌آبادغرب رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد آفتابی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعر روز ملی کرمانشاه توسط استاد بیژن ارژن که از هنرمندان کرمانشاهی است، سروده شد.

آفتابی روحیه قهرمانی، دینداری و غیرت را از ویژگی کرمانشاهیان دانست که در قالب قطعه موسیقی در پنجم مردا‌د ماه بیان می‌شود.

وی از رونمایی از موسیقی ویژه کرمانشاه روز پنجم مرداد در میدان امام(ره) شهرستان اسلام‌آباد‌غرب خبر داد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: این قطعه موسیقی با نظارت استاد شهرام ناظری از هنرمندان کرمانشاهی و بنام جهان ساخته شده است که توسط صادق نوری از خوانندگان برجسته کشور خوانده شده است و همچنین استاد بیژن ارژن و صادق نوری شاعر و خواننده این قطعه در روز ملی کرمانشاه در میدان امام اسلام‌آباد‌غرب حضور خواند داشت.

وی با اشاره به اینکه نقطه آغاز و پایان جنگ در استان کرمانشاه بوده است خاطرنشان کرد: پنجم مرداد ماه کمتر از سوم خرداد نیست‌، سوم خرداد‌ ماه درون جنگ بوده و پنجم مرداد‌ ماه پایان جنگ را رقم زد، رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما در زنده نگهداشتن این روز باید تلاش کنند.

آفتابی با اشاره به اینکه مردم کرمانشاه هشت سال درگیر جنگ تحمیلی بود‌ه‌اند گفت: مردم این دیار مرزدارانی شجاع و در خدمت کشور و نظام هستند که همواره آماده جانفشانی و خدمت به انقلاب بوده و هستند.

آفتابی روز ملی کرمانشاه را یک روز معنوی برای کرمانشاه دانست و افزود: این نیاز برای استان وجود دارد که به صورت صریح و منسجم به این مقوله پرداخته شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول