اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

8 میلیارد تومان برای توسعه مصلاهای استان البرز تامین اعتبار شد

خبرگزاری فارس: استاندار البرز بر توسعه مصلاها و حوزه‌های علمیه استان البرز تأکید کرد و گفت: در این راستا 8 میلیارد تومان تأمین اعتبار شده است.

8 میلیارد تومان برای توسعه مصلاهای استان البرز تامین اعتبار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، عیسی فرهادی با اشاره به اینکه در سال جاری دو کار مهم در استان البرز صورت گرفته است اظهار داشت: 8 میلیارد و 500 میلیون تومان توسعه برای مصلا و حوزه‌های علمیه استان البرز تأمین اعتبار شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 6 میلیارد تومان برای حوزه‌های عملیه استان و همچنین دو و نیم میلیارد تومان نیز برای مصلای استان تامین اعتبار شده است.

فرهادی گفت: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال کمرنگ جلوه دادن نماز عبادی سیاسی جمعه بوده‌اند ولی تا کنون موفق نبوده‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه است که تار و پود انقلاب اسلامی توسط ائمه جماعت سراسر کشور تنیده شده و باعث ماندگاری انقلاب شده است.

استاندار البرز افزود: این نماز عبادی سیاسی برکات بسیار زیادی برای انقلاب و مردم داشته است و سبب حفظ نظام و خنثی شدن توطئه دشمنان شده است.

وی در پایان گفت: متاسفانه در بخش مصلای در کشور رتبه 31 ام را داریم بنابراین نیازمند کمک مسئولان و یاری خیرین هستیم تا به جایگاه خوب برسیم.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول