اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

تکمیل مصلی ایلام تا عید سعید فطر اجرایی شود

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: تکمیل مصلی ایلام تا عید سعید فطر اجرایی شود.

تکمیل مصلی ایلام تا عید سعید فطر اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در جریان بازدید از سه پروزه عمران شهر ایلام اظهار داشت: کار ساخت مصلی شهر ایلام از سال‌های گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد: این طرح مذهبی بوده در نخستین فرصت از سوی مسئولان امر در ایلام پیگیری و تا عید سعید فطر امسال به اتمام برسد.

این مسئول در مورد پروژه مصلی ایلام با ارائه نظراتی در خصوص نحوه اجرای این پروژه و نماهای داخلی و محراب مصلی بر آماده‌سازی آن تا عید سعید فطر تأکید کرد.

اعلایی در ادامه بازدیدها از محوطه‌سازی و فضای سبز بلوار جنوبی امام بازدید کرد و با ابراز رضایت از اجرای این پروژه از مسئولان خواست در روند تکیل آن شتاب کنند.

استاندار ایلام گفت: منطقه بلوار جنوبی ایلام فاقد فضای سبز کافی بوده که اجرای این پروژه در این منطقه از استان ایلام ضروری است.

سه پروژه عمران شهری شامل مصلی ایلام، محوطه‌سازی و فضای سبز بلوار جنوبی امام (ره) و خیابان در دست احداث در بلوار جنوبی حضرت امام تز جمله برنامه‌های بازدید استاندار ایلام بود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول