اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران خبر داد

برپایی نمایشگاه "نور جمعه" در مصلی امام خمینی(ره) ساری

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: دستاوردهای یک ساله نماز جمعه ساری در نمایشگاه "نور جمعه" در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

برپایی نمایشگاه "نور جمعه" در مصلی امام خمینی(ره) ساری

مهدی مستشرق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از برپایی نمایشگاه فعالیت‌های نماز جمعه ساری خبر داد و اظهار داشت: پنجم مرداد ماه 58 سالروز تاسیس نماز جمعه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است و بر اساس سال‌های گذشته نمایشگاهی با عنوان نور جمعه در محل مصلی امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند "یکی از اقدامات بزرگ امام راحل تاسیس همین نماز جمعه است"، ادامه داد: نماز جمعه ارکان مهم فرهنگی نظام جمهوری اسلامی است که برپایی آن در حفظ وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در صحنه‌های مختلف انقلاب تاثیر به سزایی داشته است.

این مسئول تصریح کرد: به مناسبت سالروز تاسیس نماز جمعه در کشور فعالیت‌های یک ساله ستاد نماز جمعه مرکز مازندران در نمایشگاه نور جمعه به تصویر کشیده می‌شود و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

مسئول ستاد اجرایی نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه نفس برپایی نماز جمعه به تنهایی تمام ارکان مختلف فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و تبلیغاتی را شامل می‌شود، یادآور شد: ستاد اجرایی نماز جمعه ساری برای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی به ویژه انتظامات از نیروهای جوان و با انگیزه کمک گرفته تا بتواند در سوق دادن جوانان به سمت این فریضه عبادی و سیاسی موفق باشد.

مستشرق، برپایی مسابقات فرهنگی و قرآنی را از فعالیت‌های ستاد اجرایی نماز جمعه در مرکز مازندران دانست و گفت: در راستای برپایی نمایشگاه دستاورهای ستاد نماز جمعه برنامه تجلیل از نخبگان، رسانه‌هایی که در طول سال با ستاد نماز جمعه همکاری می‌کنند، مسئولان فرهنگی و دست‌اندرکاران ستاد نماز جمعه تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رهبری تاکید بر برپایی نماز جمعه دارند و انسجام این فعالیت سیاسی عبادی، دشمن‌شکن است، ابراز داشت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن، جوانان ما در تعقیب آسیب‌های شیطانی استکبار قرار دارند و سوق دادن جوانان به نماز جمعه می‌تواند بصیرت و روشنگری اسلام را برای آنان به همراه داشته باشد تا اهداف شوم دشمنان خنثی شود.

این مسئول همکاری همه دست‌اندرکاران در ستاد نماز جمعه را در راه خدا دانست و اذعان داشت: تمام خدماتی که فعالان ستاد نماز جمعه در طول سال ارائه می‌دهند بدون هیچ توقع مادی است و به نیت خیر و خداپسند فکر می‌کنند.

به گزارش فارس، نمایشگاه دستاوردهای نماز جمعه ساری از شنبه هفته آینده به مدت یک هفته در محل مصلی امام خمینی ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول