اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان پارک‌های کرج:

فضای سبز باید عادلانه در سطح شهر احداث شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج گفت: طراحی برای احداث و بهره‌برداری از فضاهای سبز کرج به صورتی است که همه مردم از آن بهره‌مند باشند.

فضای سبز باید عادلانه در سطح شهر احداث شود

عباس زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کرج همواره به عنوان شش تنفسی تهران شناخته می‌شد که در سال‌های اخیر به دلیل عدم انجام پروژه‌های بهسازی و توسعه‌ای، بخش زیادی از فضای سبز کرج به ویژه باغ‌ها از بین رفت.

وی تصریح کرد: به همین دلیل در چند سال اخیر شورای شهر و شهرداری تلاش ویژه‌ای برای جبران کم‌کاری‌ها گذشته انجام داده‌اند که اثرات مثبت آن در سطح شهر کرج مشهود است.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز کرج با اشاره به انجام چندین پروژه عمرانی طی دو سال اخیر گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های فوق شاهد هستیم که سرانه فضای سبز در کرج در مقایسه با دیگر کلانشهرهای کشور وضعیت بهتری دارد.

بهره‌مندی از بوستان‌ها و پارک‌های کرج محدود به یک گروه نمی‌شود

زارعی در ادامه به احداث و بهره‌برداری از چندین بوستان و پارک جدید در کرج و همچنین توسعه فضاهای سبز موجود اشاره کرد و ادامه داد: اولویت ما در طراحی و احداث طرح‌های فوق این است که همه مردم به صورت عادلانه به مراکز تفریحی و فضای سبز دسترسی داشته باشند.

وی افزود: در همین راستا طرح جامع فضای سبز در کرج تدوین خواهد شد و از این پس بر اساس این طرح پروژه‌های خود را عملیاتی خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان پارک‌های کرج تصریح کرد: بر اساس این طرح، بوستان‌های جدید در همه مناطق شهر احداث می‌شود، چرا که معتقدیم دسترسی به این مراکز نباید محدود به یک منطقه شده و همه مردم باید از آن بهره‌مند باشند.

زارع در پایان اذعان داشت: اقدامات نخستین لازم برای تدوین و تصویب طرح فوق انجام شده و امیدواریم با حمایت شورای شهر و شهرداری بتوانیم به زودی برنامه‌های خود را بر اساس طرح فوق اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول