اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سنگربان تیم فوتسال صبای قم:

شروع پرقدرتی در لیگ برتر فوتسال داشتیم

خبرگزاری فارس: سنگربان تیم فوتسال صبای قم گفت: صبا در دیدار مقابل شهرداری شایسته کسب سه امتیاز بود و لیگ برتر را پرقدرت شروع کرد.

شروع پرقدرتی در لیگ برتر فوتسال داشتیم

محمد دهقان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پیروزی تیم فوتسال صبای قم مقابل تیم شهرداری تبریز در هفته نخست از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که منجر به رقم خوردن نخستین پیروزی این تیم در لیگ چهاردهم شد اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما ما در این دیدار با تجربه بازی کردیم و لایق کسب سه امتیاز بودیم.

وی ادامه داد: صبا تیم جوان، یکدست و هماهنگی است که در این مسابقه با تکیه بر سرعت و تکنیک بازیکنان خود توانست شهرداری تبریز را شکست دهد.

وی اضافه کرد: کمی دیر وارد کارهای آماده‌سازی تیم برای حضور در لیگ برتر فوتسال شدیم اما چیزی که الان مهم به نظر می‌رسد، کسب سه امتیاز است که ما آن را در بازی سخت خارج از خانه برابر تیم شهرداری تبریز با برتری سه بر صفر کسب کردیم.

سنگربان تیم فوتسال صبای قم با بیان اینکه صبا در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد بیان کرد: به نظر من الان که در کنار مدعیان بالای جدول هستیم کار ما حساس‌تر شده است، اما تیم صبای قم قطعاً در هفته‌های آتی بازی‌های بهتر از این را هم برای حفظ صدر جدول لیگ برتر فوتبال انجام خواهد داد.

وی که در این دیدار یکی از مهره‌های کلیدی تیمش بود و نقش ارزنده‌ای در کسب سه امتیاز این دیدار برای صبای قم داشت اضافه کرد: پیروزی در این دیدار حاصل همکاری و کار تیمی صبا و تلاش تمام بازیکنان بود و خوشحالم که در این دیدار برای صبا مفید بودم.

دهقان ادامه داد: ما در این دیدار سعی کردیم که خوب بازی کنیم و در واقع این صبا بود که بازی را خوب آغاز کرد و با تدابیر کادر فنی در واقع تمام تفکرات و نقشه‌های تاکتیکی تیم شهرداری تبریز را به هم ریختیم و در پایان دیداری که از نظر نوع بازی و هماهنگی تیمی حتی بهتر از حریف بودیم به نخستین پیروزی خود در لیگ برتر دست یافتیم.

سنگربان تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان بیان کرد: در تیم فوتسال صبای قم تمام بازیکنان با ارائه توانمندی‌های خود بهترین بازیکن میدان بودند زیرا با سرعت و خلاقیت خود اجازه ندادند شهرداری تبریز به گل برسد.

تیم فوتسال صبای قم در نخستین دیدار خود از چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری حساس مقابل تیم شهرداری تبریز با کسب برتری سه بر صفر، به سه امتیاز دست یافت و با سه امتیاز به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر جدول رفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول