اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 500 میلیارد تومان

راه‌آهن رشت – انزلی – آستارا عملیاتی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از عملیاتی شدن راه‌آهن رشت – انزلی – آستارا با اعتبار 500 میلیارد تومان با مشارکت 85 درصد یک شرکت چینی و 15 درصد دولت ایران خبر داد.

راه‌آهن رشت – انزلی – آستارا عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان، اظهار کرد: امسال تلاش شده به خدمات رفاهی کارکنان دستگاه‌های دولتی توجه شود.

وی به بازنگری در تخصیص اعتبارات جاری اداره‌های جهاد کشاورزی، دامپزشکی، منابع طبیعی و تعاون، کار و امور اجتماعی گیلان اشاره کرد و افزود: مدیرانی که در بودجه جاری کاهش داشته باشند به سفر حج تشویق می‌شوند.

سعادتی استفاده صحیح از منابع را اجرای عدالت خواند و تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی باید به درمان ایثارگران توجه ویژه داشته باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت قرار دارند، خاطرنشان کرد: نظارت با دخالت تفاوت دارد و این امور باید با هماهنگی دولت انجام شود.

وی برخورد با تخلف را از نخستین مسئولیت‌های استانداران برشمرد و ابراز کرد: اطلاع‌رسانی باید از طریق استاندار باشد زیرا دخالت در اجرا از چرخه‌های توسعه جلوگیری می‌کند.

سعادتی با اعتراض به روند بازرسی اداره کل بازرسی از اداره‌های گیلان در سال گذشته، بیان کرد: مدیری اگر خطرپذیر نباشد مناسب مدیریت نیست و استاندار پرچمدار برخورد با تخلفات است.

استاندار گیلان خواستار دعوت مدیران دستگاه‌های مختلف از وزیران و معاونان آنها برای بازدید و بررسی پروژه‌های مختلف در استان شد و گفت: امسال حضور وزیران و مسئولان کشوری در استان ملاک ارزیابی مدیران دستگاه‌های دولتی است.

وی از عملیاتی شدن راه‌آهن رشت – انزلی – آستارا با اعتبار 500 میلیارد تومان با مشارکت 85 درصد یک شرکت چینی و 15 درصد دولت ایران خبر داد و یادآور شد: ورود سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به گیلان در توسعه استان تاثیرگذار است.

سعادتی با اشاره به رتبه دوم جذب سرمایه‌گذاری خارجی گیلان در سال گذشته، بیان کرد: مهر ماه سال جاری همایش جهانی سرمایه‌گذاری در گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول