اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 ماه آینده

پل رینگ یک چالوس به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران از مسئولان شهرداری چالوس خواست تا دو ماه آینده پل رینگ یک چالوس را به بهره‌برداری برسانند.

پل رینگ یک چالوس به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سیدعیسی هاشمی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان اظهار داشت: در بازدیدی که از پروژه‌های ورودی شهر چالوس که مربوط به وزارت راه است، داشتیم مذاکراتی با مسئولان مربوطه صورت گیرد تا هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها به اتمام برسند.

وی افزود: در همین رابطه پیشنهاد شد تا بحث زیباسازی این پروژه‌ها به شهرداری واگذار شود و راه و شهرسازی نیز در ایجاد زمینه‌ها و بستر لازم همکاری لازم را داشته باشند.

هاشمی با اشاره به پل رینگ یک شهر چالوس گفت: با توجه به اینکه مهلت قرارداد پیمانکار این پروژه تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد، تاکید ویژه داشتیم که این پروژه نیز در موعد مقرر احداث و تحویل شهرداری شود.

شهردار چالوس نیز بیان داشت: پیرو درخواستی که از استاندار مازندران مبنی بر بازدید از پروژه‌های عمرانی و ورودی چالوس و همچنین رینگ یک و کمربندی به سمت نمک آبرود و نوشهر داشتیم، امروز این بازدیدها توسط معاون عمرانی استاندار صورت گرفت.

عباس ندرلو تصریح کرد: با هماهنگی‌هایی که معاون عمرانی استاندار با مدیران مربوط به پروژه‌های ورودی که در اختیار وزارت راه و پروژه ساخت بزرگراه قرار دارد، انجام شد، باید رمپ و رومپ‌های ورودی تهران - شمال که در حال اتمام است با تامین اعتبار توسط مدیر پروژه تهران - شمال در اختیار شهرداری چالوس قرار گیرد تا نسبت به ساخت فضای سبز آن اقدام لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به تونل دسترسی نوشهر به نمک آبرود تصریح کرد: این پروژه هم که مربوط به وزارت راه است 25 درصد پیشرفت کاری داشته و عرشه و ستون‌های پل انجام شده است.

ندرلو خاطرنشان کرد: هرچند ما در پروژه‌های بزرگراهی دخالت چندانی نداریم، اما از خواسته‌های ما این بوده که فضاهای عمرانی که در محدوده شهری است در اختیار شهرداری قرار گیرد و بودجه هم توسط وزارت متولی اختصاص یابد تا هرچه سریع‌تر بالا رفتن سرعت کار و ساماندهی فضای ورودی و خروجی شهر را داشته باشیم.

شهردار چالوس در رابطه با پل رینگ یک این شهر نیز ابراز داشت: این پل در حال احداث که به بازارچه شهر ورود پیدا می‌کند از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و ما نیز در صددیم تمام پروژه‌های تعریف شده شهر را در موعد مقرر انجام و تحویلش شهروندان دهیم.

ندرلو با بیان اینکه مقاوم سازی پل چالوس را نیز در دستور کار داریم، گفت: همچنین جلساتی با سازمان همیاری شهرداری‌ها در وزارت کشور داشتیم و طی آن مقرر شد یک‌سری امکانات را از این نهاد تحویل بگیریم.

وی با اشاره به ساماندهی رودخانه چالوس گفت: ساماندهی این رودخانه به بودجه ملی نیاز دارد که در همین رابطه نماینده مردم چالوس در مجلس شورای اسلامی در نشستی که با وزیر نیرو داشت به نتایج مطلوبی دست یافت، این طرح در حال مطالعه قرار داشته و در صددیم آن را به صورت جامع  ببینیم.

این مسئول ادامه داد: هدف ما از تعریف پروژه‌های شهری اجرای فاز به فاز آنها است تا با بودجه‌ای که اختصاص می‌یابد هماهنگ زمان را نیز از دست ندهیم.

شهردار چالوس از آغاز جدول‌گذاری ساحل از منطقه رادیو دریا تا فرج آباد خبر داد و متذکر شد: در طرح دریای چالوس اقدامات خوبی صورت گرفته، تعبیه آب آشامیدنی، همچنین نورپردازی و روشنایی در طرح، بین آلاچیق‌ها انجام شده و در حال کامل شدن است.

ندرلو در مورد پروژه شهر بازی مکانیکی و مکانیزه طبق قرارداد منعقد شده به بخش خصوصی واگذار شده که خود هم سازنده و هم بهره‌بردار است، اذعان داشت: این پروژه نیز تا سه ماه آینده تکمیل و مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول