اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان:

خبرنگاران نقاط آسیب‌پذیر جریان خبری را شناسایی کنند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان گفت: خبرنگاران با اتخاذ شیوه‌های کارآمد و موثر اهداف شوم و رفتارهای دروغین رسانه‌های سلطه را افشا و نقاط آسیب‌پذیر جریان خبری را شناسایی کنند.

خبرنگاران نقاط آسیب‌پذیر جریان خبری را شناسایی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم بهمنی جلالی بعد از ظهر امروز با حضور در دفتر این خبرگزاری و تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید سارمی، اظهار کرد: بدون تردید انعکاس صحیح و به موقع اخبار و رویدادها در موقعیت‌های مختلف نشانه عظمت و اهمیت حرفه خبرنگاری است.

وی، با بیان اینک قشر خبرنگار در راستای تعالی فرهنگ کشور و بازتاب مشکلات و نیازهای مردم باید همواره عدالت و راستگویی را سرلوحه کار خود قرار دهد، تصریح کرد: باید اذعان کرد که خبرنگاران چشم ناظر و مطمئن ملت برای حضور هوشمندانه و صادقانه در حوادث، رخدادها و رویدادهای داخلی و خارجی و عامل اصلی در  انتقال دقیق، صریح و صحیح واقعیات و حقایق به افکار عمومی در چارچوب هوشیارانه به منافع و مصالح ملی هستند.

این مسئول، تولید، پردازش و نشر اطلاعات را پیوند با نام خبرنگار دانست و ابراز کرد: امروزه ملل و جوامعی که تعالی و ترقی آنها در سپهر دانایی و توانایی از درخشندگی خاصی برخوردار است، اصحاب خبر و رسانه را به عنوان یکی از عوامل مهم دستیابی به موفقیت و سربلندی مورد تکریم و ستایش قرار می‌دهند.

وی، مسئولیت خبرنگاران و رسانه‌ها در برابر تهدیدها را بسیار سنگین خواند و بیان کرد: اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران گیلانی می‌توانند در سال تولید ملی با خلاقیت و هوشمندی و اتخاذ شیوه‌های کارآمد، موثر، متفاوت‌ و توٱم با انصاف و واقع‌گرایی، اهداف شوم و رفتارهای دروغین رسانه‌ها را افشا کنند و منافع و مصالح سلطه‌گران و قدرت‌های زورگوی جهانی را به چالش بکشانند و با شناسایی و حمله به نقاط آسیب‌پذیر جریان خبری و اطلاع‌رسانی دشمنان انقلاب و نظام قدرت رسانه‌ای ایران اسلامی را در این مصاف نابرابر و معنادار به آنها تحمیل کنند.

بهمنی‌جلالی، با اشاره به اینکه خبرنگاران بخشی از وظایف آحاد مردم مسلمان در امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده دارند، یادآور شد: خبرنگاران طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری عدالت را در جامعه اسلامی مطالبه و پیگیری می‌کنند تا به طرف جامعه‌ای اسلامی‌تر گام برداریم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول