اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دشتستان:

خبرنگاران برای ایجاد روح امید در جامعه تلاش کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان گفت: خبرنگاران باید برای ایجاد روح امید و سرزندگی در جامعه تلاش کنند.

خبرنگاران برای ایجاد روح امید در جامعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کرم باقری بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دشتستان اظهار داشت: خبرنگاران در جامعه وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند و آگاه‌سازی جامعه از وظایف خطیری است که ایشان عهده‌دار هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان خاطر نشان کرد:‌ خبرنگاران به عنوان پتانسیل‌های فعال در عرصه فرهنگ برای توسعه و اعتلای سطح فرهنگی جامعه تلاش می‌کنند که به علم و تعهد واقف‌اند و همواره در مسیر تعلیم و یادگیری گام برمی‌دارند.

باقری بیان داشت: خبرنگاران باید برای رفع کاستی‌ها و نقایص مردم تلاش کنند و با سرلوحه قرار دادن اهداف متعالی برای سلامت جامعه تلاش کنند.

وی اضافه کرد: بیان واقعیات بدون دخالت دادن دیدگاه‌های حزبی و گروهی یکی از ویژگی‌های برجسته خبرنگاران است و تمامی ایشان باید این مهم را سرلوحه کارهای خویش قرار دهند.

این مسئول ادامه داد: ارائه اطلاعات صحیح و به موقع به جامعه یکی از خصائصی است که خبرنگاران باید برای تحقق آن در جامعه تلاش کنند و از این طریق اعتماد توده‌های مردمی را جلب کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در این نشست با بیان اینکه خبرنگاران باید حق‌طلب و حق‌محور باشند اذعان داشت: جنجال‌آفرینی و تشویش اذهان عمومی از رفتارهای پسندیده در عرصه مطبوعات نیست و مسلما خبرنگاران شهرستان دشتستان که خبرنگارانی حرفه‌ای هستند، در مسیر حق و حقیقت گام برمی‌دارند.

باقری عنوان کرد: خبرنگاران باید برای ایجاد روح امید و سرزندگی در جامعه تلاش کنند و با بصیرت‌افزایی در میان آحاد جامعه مردم را از اهداف و نقشه‌های شوم دشمنان آگاه کنند و زمینه خنثی شدن توطئه‌های شوم دشمنان‌، کما‌فی‌السابق را فراهم کنند.

فتح‌الله شاهینی پدر شهید داریوش شاهینی تنها خبرنگار شهید استان بوشهر نیز در این آئین با بیان گوشه‌ای از خاطرات فرزند شهید خود به بیان برخی نکات اخلاقی برای عملکرد مطلوب‌تر خبرنگاران پرداخت.

خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز دیدگاه‌ها، مشکلات و خواسته‌های خود از مسئولان را بیان کردند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اهدای لوح تقدیر و تقدیم هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول