اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ترویج معارف قرآنی

مسابقه کتابخوانی "سفره آسمانی" در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای ترویج علوم و معارف قرآنی، مسابقه سراسری کتابخوانی "سفره آسمانی" در این استان برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی "سفره آسمانی" در سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام حسین سالاری اظهار داشت: نخستین مسابقه کتابخوانی "سفره آسمانی" در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی "سفره آسمانی" در سطح استان در راستای ترویج علوم و معارف قرآن کریم و با بهره‌مندی از عواید موقوفات و در زمینه اجرای نیات واقفان خیراندیش به ویژه نیات فرهنگی و قرآنی اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با اشاره به انتشار 200 هزار کتاب "سفره آسمانی" توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و توزیع آن در سراسر کشور، بیان کرد: این کتاب مشتمل بر 40 نکته قرآن کریم همچون رزق و روزی، حجاب و آفات

بی‌حجابی، دشمن شناسی، فلسفه جهاد و .... است.

سالاری از توزیع کتاب "سفره آسمانی" در سطح ادارات اوقاف استان و مساجد و بقاع متبرکه سطح استان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از این اماکن کتاب مسابقه را دریافت کنند.

وی کتاب بیان داشت: "سفره آسمانی" منتخبی از کتاب ارزشمند "دقایقی با قرآن" اثر حجت‌الاسلام محسن قرائتی است که 40 موضوع مهم قرآنی را مورد توجه قرار داده است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیش از 2 هزار جلد از این کتاب در سطح استان توزیع خواهد شد، تصریح کرد: 40 سئوال چهار گزینه‌ای از مطالب این کتاب طراحی شده است.

سالاری با بیان اینکه شرکت در مسابقه "سفره آسمانی" برای علاقه‌مندان بالای 12 سال آزاد است، مهلت ارسال آثار را تا پایان شهریور ماه سال جاری اعلام کرد.

وی گفت: قرعه‌کشی مسابقه "سفره آسمانی" پنجم آبان ‌ماه مصادف با عید سعید قربان است، 14 نفر کمک‌ هزینه حج عمره، 114 نفر کمک‌ هزینه عتبات عالیات، 114 نفر کمک‌ هزینه مشهد مقدس، 114 قلم گویای هوشمند قرآنی و هزاران جوایز ارزنده دیگر از هدایای ویژه این مسابقه است.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول