اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهارستان:

رسانه‌ها مردم را از تلاش‌های دولت مطلع سازند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهارستان گفت: عده‌ای از بدخواهان و مغرضان با اجرای طرح‌های شوم به دنبال ایجاد اخلال در اجرای پروژه‌های عمرانی هستند و مسئولان باید مراقب این تحرکات باشند.

رسانه‌ها مردم را از تلاش‌های دولت مطلع سازند

یونس نوبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهارستان اظهار داشت: آمار و ارقام خدماتی که دولت طی سال‌های اخیر به مردم ارائه کرده، به طور کامل گویا و شفاف است و کسی نمی‌تواند منکر این خدمات باشد.

وی تصریح کرد: به اعتقاد اکثر کارشناسان مهم‌ترین خدمت دولت‌های نهم و دهم در حوزه طراحی و اجرای پروژه‌های عمرانی و بزرگ بوده، به صورتی که حجم کارهای عمرانی انجام شده طی شش سال اخیر بی‌نظیر است.

رسانه‌ها مردم را از کارهای دولت مطلع سازند

فرماندار شهرستان بهارستان افزود: با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و مسئولان ارشد دولت به ویژه شخص رئیس جمهوری و مدیران استانی و شهرستانی، بخش مهمی از خدماتی که طی سال‌های اخیر به مردم ارائه کرده از سوی رسانه‌ها به خوبی اطلاع‌رسانی نشده است.

نوبخت با اشاره به خدمات ارزشمند دولت و اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در شهرستان بهارستان تصریح کرد: امروز این موضوع مطرح می‌شود که آیا مردم به طور کامل از این خدمات اطلاع دارند که پاسخ این پرسش منفی است.

وی تصریح کرد: بخشی از این ضعف مربوط به روابط‌ عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است که تعامل لازم را با خبرنگاران ندارند و بخش دیگری نیز به خود رسانه‌ها باز می‌گردد.

فرماندار شهرستان بهارستان به توطئه‌های غرب علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: لازم است رسانه‌ها با پرداخت صحیح به کارهای عمرانی دولت، گزارش‌های امید بخش منتشر کرده و اجازه ندهند توطئه‌های دشمنان روحیه ملت ایران را متزلزل سازد.

نوبخت تاکید کرد: البته اکثر رسانه‌های فعال در شهرستان بهارستان تعامل مناسب و سازنده‌ای با دستگاه‌های اجرایی دارند، اما شرایط به گونه‌ای است که نیازمند تلاش بیشتر رسانه‌ها و خبرنگاران هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌های مغرضانه کشورهای غربی، امروز هیچ وقفه‌ای در اجرای پروژه‌های فوق ایجاد نشده است.

این مسئول متذکر شد: البته شواهد نشان می‌دهد که عده‌ای بداخلاق و بدخواه دانسته و یا ندانسته مسائلی را مطرح کرده و به اقداماتی دست می‌زنند که نتیجه آن ایجاد وقفه و اخلال در مسیر اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی است.

نوبخت تاکید کرد: عده‌ای از بدخواهان و مغرضان با اجرای طرح‌های شوم به دنبال ایجاد اخلال در اجرای پروژه‌های عمرانی هستند.

وی در پایان اذعان داشت: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در شهرستان بهارستان باید مراقب این تحرکات باشند و اجازه ندهند تلاش دولت و مردم برای رشد و توسعه کشور و این شهرستان با وقفه روبه‌رو شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول