اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت

جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در البرز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: همزمان با دهه کرامت جشنواره بین المللی امام رضا در البرز برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، مجتبی ابراهیمی عصر امروز در نخستین جلسه کمیته برنامه‌ریزی دهه کرامت در استان البرز افزود: جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) با محوریت این استان فعالیت خود را همزمان با دهه کرامت در رشته کتابخوانی آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به شاخص‌های موضوعی در دهه کرامت افزود: در جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع ) که با عنوان دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه(ع) تا میلاد حضرت امام رضا(ع) است برنامه‌هایی فرهنگی نظیر نقاشی رضوی، شعر رضوی و حدیث رضوی و …انجام می‌شود.

در ادامه این نشست دبیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز و رئیس ستاد دهه کرامت نیز طی سخنانی گفت: باید بر اساس بیانات مقام معظم رهبری که سال گذشته به صورت رسمی این دهه را به عنوان دهه کرامت نامگذاری کردند برنامه‌ها و تمهیدات خاصی را برای برگزاری هر چه باشکوه مراسم‌های این دهه انجام دهیم.

حجت الاسلام سیدعلی اکبر موسوی تأکید کرد: در این راستا سال گذشته در دهه کرامت 17 اداره استان به منظور برگزاری این دهه اقدامات و تلاش‌های بسیار خوبی را از خود نشان دادند.

وی افزود: امسال نیز تلاش می‌شود تا ادارات بیشتری در این برنامه فرهنگی حضور داشته باشند.

موسوی با بیان این که برنامه‌های متنوعی برای امسال و در دهه کرامت تدارک دیده شده است افزود: در سال 91 بیش از 50 بنر به منظور اعلام برنامه‌های این دهه تهیه شده است.

انتهای‌پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول