اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

برای بالندگی جامعه باید فرهنگ کار تغییر کند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: اگر جامعه‌ای بخواهد بالنده شود نیاز به کار دارد و فرهنگ جامعه باید تغییر کند.

برای بالندگی جامعه باید فرهنگ کار تغییر کند

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی ظهر امروز در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان کرمانشاه که در مجتمع فرهنگی هنری انتظار برگزار شد، اظهار کرد: اگر چرخه اقتصاد می‌چرخد به خاطر جسارتی است که کارآفرین به خرج می‌دهد، چراکه کارآفرین ریسک‌پذیر است.

هاشمی تصریح کرد: هرکس نمی‌تواند کارآفرین باشد، چراکه این کار جرأت و جسارت می‌خواهد و کسی کارآفرین است که خلاق و نوآور است و با شکست بارها دست و پنجه نرم می‌کند، لذا کارآفرین برای همه قابل احترام است.

وی افزود: کارآفرینان را باید حفظ کرد و روحیه کارآفرینی را ترویج داد، زیرا منکوب کردن کارآفرینی و روحیه کارآفرینی سبب نابودی کار در جامعه می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جامعه‌ای بالنده و موفق است که در آن کارآفرین و افراد خلاق حضور دارند، افزود: مردم ایران می‌توانند کارهای عظیمی انجام دهند، اما مشکل در کشور ما فرهنگ کار است.

هاشمی گفت: کشور ما در بحث کارآفرینی با مشکل مواجه است، لذا باید به‌ سمتی پیش رفت که کارآفرینی را در کشور و خصوصا در استان کرمانشاه بسط و گسترش داد.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های در دست ساخت در استان خاطرنشان کرد: نباید برای اجرایی کردن این پروژه از کارگرهای خارج از استان استفاده کرد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: باید سختی کشید تا به ثروت واقعی که کارآفرینی است رسید، لذا باید با تغییر فرهنگ کار، مشکل بیکاری را در استان حل کرد.

وی با تاکید بر حرفه‌آموزی در استان، گفت: باید تلاش کرد کرمانشاه به جایگاه واقعی خودش در بخش‌های مختلف برسد و هیچ کوتاهی در این عرصه پذیرفتنی نیست.

وی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خواست، سرمایه خود را در استان سرمایه‌گذاری کنند. 

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول