اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

عملیات والفجر 4 بازآفرینی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امسال در قالب نمایشگاه رزمی ـ فرهنگی و در محل برپایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس اردبیل، عملیات والفجر چهار بازآفرینی شده و در قالب کوچک اما زنده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

عملیات والفجر 4 بازآفرینی می‌شود
جلیل بابازاده در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دلیل‌ آنکه استان اردبیل امسال موظف به برجسته‌سازی عملیات والفجر چهار شده این است که در عملیات والفجر  4 لشکر 31 عاشورا نقش تاریخی و بی‌بدیل ایفا کرده و سردار بزرگ استان شهید برزگر در این عملیات به فیض شهادت رسیده است.
وی ابراز داشت:‌ در این نمایشگاه قرار است رزم‌های دفاعی و تهاجمی به همراه انفجارهای طبیعی به نمایش گذاشته شود و برای آشنایی بیشتر مردم با حال و هوای این عملیات از 500 نفر یگان دریایی لشکر عاشورا به همراه قایق‌ها و تجهیزات دعوت کردیم تا عملیات آبی و خاکی را در ساحل دریاچه شورابیل اردبیل برگزار کنند.
بابازاده انعکاس مناسب این نمایشگاه و برنامه‌های اجرا شده در ایام هفته دفاع مقدس را یک بسترسازی مناسب در آشنایی بیشتر مردم اعلام کرد و افزود: از شهرداری و شورای شهر انتظار داریم به صورت نمادین در هفته دفاع مقدس نماد‌سازی‌های مربوط به این ایام را به شکل آبرومند و شایسته انجام دهد.
وی همچنین از آموزش و پرورش  خواست با توجه به داشتن شهدای فرهیخته و ارزشمند برنامه‌های مناسبتی خوبی را در مدارس در ایام دفاع مقدس برگزار کرده و نسل نوجوان و جوان را بیشتر با این رزم جانانه آشنا کنند.
بابازاده خاطرنشان کرد: ‌مسئولیت برگزاری رژه نیروهای مسلح امسال با تولیت سپاه است ولی به دلیل حضور یگان‌های رزمی ما در شمال غرب کشور برای مقابله با گروهک منافقین پژاک، ما با 15 گروهان بسیجی عضو گردان‌های رزمی امام حسین (ع) و اقشار مختلف در این رژه حاضر خواهیم شد.
وی بیان داشت: علاوه بر سپاه و بسیج، در رژه 31 شهریور ماه نیروهای مقتدر ارتش و نیروی انتظامی در صحنه حاضر خواهند بود و توانمندی‌های خود را در دفاع از خاک و آب این مرز و بوم نمایش خواهند داد.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)  استان اردبیل در پایان سخنان خود ضرورت احیای نقش برجسته جهاد سازندگی را در دوران دفاع مقدس ضروری اعلام کرد و اظهار داشت: ‌معلوم نبود با چه سیاست و تفکری جهاد سازندگی با کشاورزی ادغام شد چرا که حضور این نهاد انقلابی در صحنه‌های سازندگی بهترین تکیه‌گاه برای کشور بوده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول