اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کرج خبر داد:

بازسازی عملیات والفجر 2 در استان البرز

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کرج از بازسازی عملیات غرورآفرین والفجر 2 در هفته دفاع مقدس خبر داد.

بازسازی عملیات والفجر 2 در استان البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سرهنگ احمد‌رضا باهک پیش از ظهر امروز طی مصاحبه مطبوعاتی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرموده‌اند دشمن برای انحراف نسل جوان برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است.
وی افزود: یکی از این برنامه‌ها تهاجم گسترده فرهنگی است و ما هم اکنون در جنگ نرم به سر می‌بریم.
این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس که دشمن در روبه‌روی ما قرار داشت به پایان رسیده اما جنگ با استکبار و مقاومت در برابر عده‌ای زورگو تمام نشده است.
باهک با تاکید بر اینکه دستگاههای متولی امور فرهنگی و همچنین رسانه‌ها نقش مهمی در آگاه‌سازی اقشار مختلف بویژه جوانان دارند گفت: همه باید تلاش کنیم تا دشمنان اسلام و انقلاب نتوانند اهداف شوم خود را در ایران اسلامی به ثمر نشانند.
وی در ادامه به اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کرج اشاره کرد و گفت:‌یکی از مهمترین برنامه‌های ما بازسازی عملیات غرورآفرین والفجر 2 است که این کار با تلاش چندین ماهه سپاه و بسیج کرج محقق شده است.
وی از رسانه‌ها خواست تا با انعکاس مطلوب این رزمایش جوانان را نسبت به سختی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع اسلام طی 8 سال دفاع مقدس آگاه سازند.
باهک همچنین از تجلیل از زنان ایثارگر شهرستان کرج در ایام دفاع مقدس خبر داد و گفت: طی این هفته تعدادی از زنان رزمنده که در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب تلاش کرده‌اند تجلیل خواهد شد.
 فرمانده سپاه شهرستان کرج همچنین به برنامه‌های روز ولادت حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: در این روز که مصادف با آخرین روز دفاع مقدس است از تعدادی از دختران ارزشی شهرستان کرج تجلیل خواهد شد.
باهک در پایان تاکید کرد: موفقیت ایران اسلامی در حفظ ولایتمداری و دفاع از آرمانهای شهدا و امام شهیدان است و همگی باید برای تحقق این مهم تلاش ویژه داشته باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول