اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس:

60 پزشک متخصص در طرح پزشک خانواده چالوس ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس گفت: چالوس با 60 پزشک متخصص ثبت‌نام شده در طرح پزشک خانواده شهری بیشترین تعداد را در این بخش در استان از آن خود کرده است.

60 پزشک متخصص در طرح پزشک خانواده چالوس ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، شهرام شکرزاده صبح امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان چالوس گفت: 100 درصد از 20 هزار و 400 خانوار شهری چالوس برای اجرای طرح پزشک خانواده سرشماری شده اند و اطلاعات آنها به سامانه الکترونیک سلامت وارد شده است.

این مسئول اظهار داشت: تاکنون 17 هزار نفر از جمعیت شهری چالوس پزشک خانواده خود را انتخاب کرده‌اند.

شکرزاده ادامه داد: تاکنون 40 پزشک عمومی به این منظور ثبت‌نام کردند که از این تعداد 30 نفر نهایی شده و همچنین 60 پزشک متخصص نیز اعلام امادگی کردند که از 300 پزشک متخصصی که در کل استان ثبت‌نام کردند چالوس بیشترین سهم را از ان خود کرده است.

وی بر اعلام میزان آمادگی بیمه‌ها، بیمارستان‌ها و وضعیت بیمه‌ای در کمیته امداد تاکید کرد و با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی به شکل گسترده صورت گرفته، ادامه داد: از تمامی روسای ادارات تقاضا می‌شود نسبت به اطلاع‌رسانی از این طرح برای کارکنان و مردم مرتبط با خود با روش‌هایی که در دسترس دارند اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس تصریح کرد: شش بلوک درمانی مرکز شماره یک پالوجده، تامین اجتماعی، مرکز درمانی شماره دو بازار روز، درمانگاه شبانه روزی مهر، درمانگاه امام رضا و مرکز درمانی علویکلا برای مراجعه و ثبت‌نام شهروندان در نظر گرفته شده است.

انتهای‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول