اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

مسئولین در خصوص مسائل فرهنگی از هیچ کوششی دریغ نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: همه مسئولین باید در خصوص مسائل فرهنگی آستین همت بالا زده و در پیشبرد اهداف آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نکنند

مسئولین در خصوص مسائل فرهنگی از هیچ کوششی دریغ نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با حضور فرماندار و امام جمعه و سایر مسئولان دستگاه‌های فرهنگی چرام تشکیل شد.

در این نشست فرماندار چرام بیان کرد: شهرستان چرام از گذشته دارای پیشینه فرهنگی و مذهبی خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که زبانزد عام و خاص است.

علی‌رضا نیکروز اضافه کرد: لازم است که این پیشینه را با هم‌فکری و هم‌اندیشی حفظ و نسبت به پیشرفت مسائل فرهنگی در شهرستان تلاش کنیم.

وی با بیان این که شورای فرهنگ عمومی می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را در بخش‌های مختلف بررسی و حل و فصل کند، عنوان داشت: جلوگیری از بروز مشکلات فرهنگی در جامعه یکی از اهداف مهم این شورا می‌باشد.

فرماندار چرام تقویت اعتقادات و باورهای دینی خانواده‌ها را ناشی از اهمیت این موضوع دانست و گفت: همه دستگاه‌های عضو شورا وظیفه دارند در راستای وظایف محوله تلاش کنند.

این مسئول ادامه داد: باید مصوباتی داشته باشیم که در حد شهرستان و مردم آن بوده و قابلیت اجرایی داشته باشند.

نیکروز در این نشست مصوبات جلسه قبل را یادآور شد و اذعان داشت: با توجه به این که شب‌های لیالی‌قدر را پیش رو داریم باید برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشیم تا این ایام امسال بهتر از سال‌های قبل برگزار شود.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام همه دستگاه‌های فرهنگی را ملزم به همکاری در این زمینه دانست و ابراز داشت: همه مسئولین باید در خصوص مسائل فرهنگی آستین همت بالا زده و در پیشبرد اهداف آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

در این نشست رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام با تشریح موضوع جلسه اظهار داشت: نشست امروز در خصوص شب‌های لیالی قدر و گسترش مسائل فرهنگی برای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با اعتیاد است.

حجت‌الاسلام جعفر طزری افزود: در هر نشست مصوبات جلسه قبل بررسی و آن تعداد که عملی نشده‌اند مجددا بررسی می‌شود تا مشکلاتی که باعث عدم اجرایی شدن آن‌ها شده برطرف شود.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول