اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج:

بسیاری از مشکلات کرج با خرد جمعی اعضای شورای شهر رفع شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر اینکه برای رسیدن به اهداف خرد و کلان باید خرد جمعی را سرلوحه کارهای خود قرار دهم گفت: بسیاری از مشکلات کرج با خرد جمعی اعضای شورای شهر رفع شده است.

بسیاری از مشکلات کرج با خرد جمعی اعضای شورای شهر رفع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها با به کارگیری خرد جمعی و استفاده از نظرات کارآمد توانسته‌اند جایگاه مثبتی را در بین مردم پیدا کنند.

دادگو ادامه داد: براساس تمهیدات اندیشیده شده محور فعالیت شورای سوم بهره‌گیری از خرد جمعی بوده که امروز براساس آمار موجود استفاده از این مهم توانسته ما را بیش از گذشته به اهداف مورد نظر نزدیک سازد.

این مسئول گفت: با استفاده از خرد جمعی توانسته‌ایم در تصمیم‌سازی‌ها نقش مثبتی را داشته باشیم و اهداف خرد و کلانی را در این کلانشهر به مرحله اجرایی برسانیم.

وی یادآور شد: تصمیم گیری‌ها بر اساس خرد جمعی می‌تواند استحکام بیشتری را داشته باشد و اثرات مطلوب و مثبتی را نیز برای شهر دنبال کند.

رئیس شورای شهر کرج گفت: با استفاده از خرد جمعی می‌توانیم در سهیم کردن مردم در همه امورات شهر نیز گام برداریم و آن را در برنامه‌های خود به کارگیریم.

دادگو تأکید کرد: بسیاری از مشکلات و نیازهای شهر و زندگی شهروندی با تبادل نظر و همفکری و همکاری مرتفع می‌شود لذا بهتر است که این مهم در بین تمام مسئولان و مدیران شهری لحاظ شود تا در آینده شاهد رشد و توسعه همه جانبه این کلانشهر باشیم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول