اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بابل:

ترکیب شورای شهر بابل 9 نفره می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار بابل گفت: با دو منطقه‌ای شدن شهرداری بابل علاوه بر اینکه برای بیش از 80 نفر اشتغال ایجاد شده اعضای شورای شهر بابل نیز 9 نفره می‌شوند.

ترکیب شورای شهر بابل 9 نفره می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرهاد عسکری ظهر امروز در جلسه بررسی عوامل توسعه شهرستان بابل که با حضور نمایندگان مردم بابل در مجلس برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری بابل عموما از اعتبارات و منابع داخلی در انجام پروژه‌های عمرانی استفاده می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بر اساس آمار، شهرداری بابل 3 میلیارد تومان افزایش درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است اما، بیش از 4 میلیارد تومان برای تملک کمربندی شرقی دوم بابل هزینه کرده است.

عسکری بیان داشت: با توجه به ساخت و سازهای متعدد شهری، اعتبار تملک و دارایی شهرداری بابل بسیار ناچیز بوده که انتظار داریم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتبارات تملک و دارایی شهرداری بابل افزایش یابد.

وی ارتقای درجه شهرداری بابل را یکی دیگر از راه‌های توسعه شهرستان بابل برشمرد و افزود: با توجه به اینکه حدود دو سال قبل مصوبه دو منطقه‌ای شدن شهرداری بابل تصویب شده بود اما، شرط اجرای دو منطقه‌ای شدن ارتقای شهرداری به درجه 10 بوده است که در حال حاضر به دلیل کمبود جمعیت این طرح در بابل اجرا نشده است.

عسکری بیان داشت: با دو منطقه‌ای شدن شهرداری بابل علاوه بر اینکه برای بیش از 80 نفر اشتغال ایجاد شده اعضای شورای شهر بابل نیز 9 نفره می‌شوند.

شهردار بابل توسعه پروژه‌های گردشگری، پروژه‌های فضای سبز، افزایش و خرید ماشین آلات پسماند و اختصاص اعتبارات لازم برای احداث کمربندی‌های بابل را از عوامل مهم توسعه شهرستان بابل برشمرد.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول