اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد:

ممکن است برای شورای شهر کاندیدا شوم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد با تایید خبر استعفای خود گفت: ممکن است برای حضور در انتخابات شورای اسلامی مشهد کاندیدا شوم.

ممکن است برای شورای شهر کاندیدا شوم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدکاظم دبیری بعد از ظهر امروز از سمت خود به ‌عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد استعفا کرد.

دبیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: پنج سال در این سمت حضور داشتم و خستگی زیاد سبب شد تا از این پست استعفا دهم.

دبیری گفت: فعالیت در حوزه نظارتی و اجرایی بسیار سنگین و خسته‌کننده است و قصد دارم تا از این به‌ بعد بیشتر در حوزه پژوهشی وارد فعالیت شوم.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد عنوان کرد: البته در حال حاضر نیز مسئول شورای فرهنگ عمومی خراسان‌رضوی هستم و ممکن است برای انتخابات آینده شورای اسلامی مشهد نیز کاندیدا شوم.

دبیری تاکید کرد: برای حضور در این انتخابات باید افراد از دو ماه قبل از سمت دولتی خود استعفا دهند و من ترجیح دادم که در زمان فعلی استعفا دهم.

به گفته دبیری، حسین نیکوزاد رئیس اداره نشر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد با حفظ سمت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد نیز شده است.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول