اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:

اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ کتابخانه‌ها در زنجان مطلوب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ کتابخانه‌ها در استان زنجان مطلوب است.

اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ کتابخانه‌ها در زنجان مطلوب است

محمدربیع احمدخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی رسانه‌های استان زنجان از فعالیت کتابخانه‌های عمومی مطلوب بوده و همکاری خوبی بین نهاد کتابخانه‌ها و رسانه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعامل مطلوب و همکاری صمیمانه‌ای بین کتابخانه‌های عمومی استان و رسانه‌ها وجود دارد، افزود: فقط برخی از برنامه‌های کتابخانه از سوی خبرنگاران مغفول مانده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به برگزاری جلسات نقد و کتاب در 9 گروه مختلف تصریح کرد: این گروه‌ها به صورت ماهانه اقدام به برگزاری این جلسات می‌کنند که متاسفانه رسانه‌ها از این برنامه استقبال نمی‌کنند.

وی بر ضرورت پوشش خبری مناسب گروه‌های جلسات نقد و بررسی عصر کتاب تاکید کرد و افزود: ضروری است نسبت به معرفی این جلسات اقبال بیشتری صورت گیرد.

احمدخانی با اشاره به برگزاری یک هزار و 700 مسابقه کتابخوانی در سطح استان زنجان یادآور شد: این مسابقات نیز از چشم خبرنگاران مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ارتباط مطلوبی رسانه‌ها با نهاد کتابخانه‌های عمومی استان دارند، افزود: خبررسانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه اعتقاد دارم 99 درصد تلاش‌های سازمان‌ها باید اطلاع‌رسانی به موقع فعالیت‌ها باشد، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه چاپ، توزیع و تولید و نشر کتاب ضروری است اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند در زمینه‌های مختلف یاریگر کتابخانه‌های عمومی باشند، افزود: هر چه این ارتباط مطلوب باشد، موجب توسعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول