اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد:

باید از قالب اطلاع‌رسانی صرف در نمایشگاه‌ها خارج شویم

خبرگزاری فارس: سرپرست روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد گفت: باید از قالب اطلاع‌رسانی صرف در نمایشگاه‌ها خارج شده و فضای جذب سرمایه‌گذار و حضور در بازارهای بین‌المللی در سطح گسترده‌تر را پیگیری کنیم.

باید از قالب اطلاع‌رسانی صرف در نمایشگاه‌ها خارج شویم

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، حسن محسنی در نشست شورای سیاستگذاری روابط عمومی‌های مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور که در شهر جلفا در منطقه آزاد ارس در حال برگزاری است، از میزبانی روابط عمومی منطقه آزاد ارس با اشاره به بازخوردهای سازنده نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مناطق آزاد در تهران افزود: برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آغاز خوبی برای ادامه حضور قدرتمند در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

وی اظهار کرد: نخستین نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نشان داد که این مناطق به خودباوری خوبی در زمینه توانمندی برای تولید و صادرات رسیده‌اند.

محسنی افزود: حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور را در نمایشگاه‌های خارجی گسترش می‌دهیم و لازم است مناطق با توجه به کشورهای هدف و موضوعات تخصصی خود در این نمایشگاه‌ها حضور فعال داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید از قالب اطلاع‌رسانی صرف در نمایشگاه‌ها خارج شده و فضای جذب سرمایه‌گذار و حضور در بازارهای بین‌المللی در سطح گسترده‌تر را پیگیری کنیم.

محسنی در ادامه از برگزاری شانزدهمین نشست شورای سیاستگذاری روابط عمومی‌های مناطق آزاد در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

شورای سیاستگذاری روابط عمومی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جلفا در حال برگزاری است و تا روز شنبه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کارگروه‌های تخصصی ارتباطات و بازدید از منطقه آزاد ارس ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول