اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌ دارالقرآن استان اردبیل:

موازی‌کاری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی سم است

خبرگزاری فارس: رئیس‌ دارالقرآن استان اردبیل گفت: هرگونه اقدام همسو و موازی‌کاری در برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های فرهنگی سم مهلک است.

موازی‌کاری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی سم است

محمود صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما هرگز به دنبال موازی‌کاری نیستیم بلکه از آغازین روز فعالیت این مجموعه سعی داریم یاریگر دیگر مجموعه‌ها در رسیدن به هدف‌گذاری درست باشیم.

وی ادامه داد: دارالقرآن اردبیل در دوران تصدی احمد‌ی‌نژاد در اردبیل در سال 73 راه‌اندازی شد و ما از همان روزهای نخست بی‌ادعا سعی کردیم موج آموزش قرآن را تقویت کرده و به گسترش آن کمک کنیم.

رئیس‌ دارالقرآن استان اردبیل بیان داشت: هرگز فعالیت ما مانعی برای فعالیت دیگر مجموعه‌های قرانی و فرهنگی نیست اما آرزو داریم به صورت یکپارچه و یک کاسه فعالیت‌های قرآنی هدف‌گذاری و پیشبرد داشته باشد تا هرچه سریعتر بتوانیم جامعه ایران را جامعه قرآن‌محور و تعالی‌یافته از کلام الهی ببینیم.

* ادعای مهجوریت قرآن ناصواب است

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: قرآن کریم نه تنها مهجور نیست بلکه خداوند متعال خود حافظ قرآن است و این ما هستیم که اگر لیاقت و شایستگی داشته باشیم در راستای روشنگری جامعه و تربیت و تعالی قرآنی بکوشیم و در این مسیر گام برداریم.

وی ادامه داد: اگر به وظیفه خود به شایستگی عمل نکنیم بدون تعارف با اراده الهی کنار زده می‌شویم و فرد دیگری مسئولیت کاروان را بر عهده می‌گیرد.

رئیس‌ دارالقرآن استان اردبیل به فعالیت فراگیر دارالقرآن در آموزش سالانه 20 هزار نفر اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر بیش از صدها نفر را از آموزش‌های رایگان دارالقرآن بهره‌مند کردیم به طوری که امروز نور قرآن در جای جای سرزمین الهی ساطع است.

صفری به برگزاری مجالس و محافل متعدد قرآنی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با گستردگی خاص اشاره کرد و ابراز داشت: فعالیت 200 موسسه قرآنی در اردبیل حرکت و ظرفیت بسیار ممتازی است که با توجه و عنایت ویژه دولت نهم و دهم با رویکرد توجه به قرآن و جهش در این حوزه انتظار می‌رود بسط و گسترش فرهنگ قرآنی را شایسته و متعالی شاهد باشیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول