اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

انجام فعالیت‌های فرهنگی ظرافت ویژه‌ای را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی ظرافت و حساسیت‌های خاص و ویژه‌ای را می‌طلبد.

انجام فعالیت‌های فرهنگی ظرافت ویژه‌ای را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی در جلسه کارگروه فرهنگ، هنر و امور اجتماعی شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مسئولان ادارات مختلف که متولی اجرای برنامه‌های اوقات فراغت هستند باید گزارش عملکردی از برنامه‌های خود را تهیه و با تجزیه و تحلیل به طور مصور به فرمانداری ارسال کنند.

وی افزود: مسئولانی که متولی اجرای برنامه‌های اوقات فراغت هستند باید از بازخورد برنامه‌های فرهنگی خود اطلاع داشته باشند، نه اینکه فقط به فکر تکمیل جداول و فرم‌های نظرسنجی این جلسه باشند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: برنامه‌های اوقات فراغت اگرچه با اهداف مشترک و جامعه هدف متفاوت اجرا می‌شود، ولی اثرات برنامه‌ها باید در نسل نوجوان و جوان نمود عینی داشته باشد و مطالب جدید یاد بگیرند که از خروجی و نتایج مطلوب برنامه‌های اوقات فراغت است.

اعلایی اضافه کرد: با توجه به اینکه دولت در اجرای برنامه‌های فرهنگی هزینه‌های خوبی اختصاص داده است، می‌طلبد که مسئولان ادارات مختلف خروجی کاملی از برنامه‌های فرهنگی اجرا شده خود را جمع‌بندی کرده و پس از آسیب‌شناسی در راستای بهتر برگزار کردن برنامه‌ها تدابیر لازم را بیاندیشند.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات و مسائل را می‌توان با نشست و هم‌فکری برطرف کرد لذا از مسئولان ادارات آموزش و پروش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، هلال احمر و تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک می‌خواهیم که به دلیل اشتراکاتی در فعالیت‌های فرهنگی خود دارند در نشستی با هم‌فکری و تعامل یکدیگر در راستای ارتقا‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی تمهیدات لازم را بیاندیشند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول