اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

زمینه فعالیت فرهنگی و دینی در کانون‌های مساجد فراهم است

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، طرح‌های اوقات فراغت را از شاخص‌ترین برنامه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دانست و گفت: زمینه فعالیت فرهنگی و دینی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فراهم است.

زمینه فعالیت فرهنگی و دینی در کانون‌های مساجد فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "علی داننده" در نشست هماهنگی طرح‌های اوقات فراغت استان، این ‌طرح‌ها را زمینه مناسبی برای جذب و تربیت نوجوانان و جوانان در مساجد عنوان کرد و اظهار کرد: طرح‌های غنی‌سازی اوقات فراغت یکی از برنامه‌های جامع و گسترده تربیتی و آموزشی است که بخش قابل توجهی از آن در کشور و توسط مساجد انجام می‌گیرد.

داننده، زمینه فعالیت فرهنگی و دینی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را بسیار مناسب ارزیابی و بر نظارت و تقویت برنامه‌های این کانون‌ها تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت مناسب این کانون‌ها، افزود: ما باید به سمتی حرکت کنیم که با گفتمان منطبق بر اخلاق و نقد درست در جامعه، پیام انقلاب را در قالب‌های منطقی و محکم و مستدل و مستند به دنیا ارائه کنیم.

داننده با اشاره به برپایی کارگاه‌های آموزشی و مسابقه طرح‌نویسی فرهنگی در سطح کانون‌های مساجد، گفت: با ارائه طرح‌های موثر و مفید خواسته این مراکز مسیر منطقی خود را طی کرده و به نتیجه می‌رسد.

در این نشست اعضای ستاد اوقات فراغت کانون‌های مساجد و رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح‌هایی را در خصوص غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ارائه کردند.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول