اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند:

کشفیات نهاوند در سال جاری 45 درصد افزایش داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: کشفیات شهرستان نهاوند در سال جاری بیش از 45 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

کشفیات نهاوند در سال جاری 45 درصد افزایش داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، عباس نظری صبح امروز در مراسم تجلیل از سربازان نمونه نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: حفظ امنیت پایدار و ایجاد شرایط مطلوب برای زندگی بانشاط در کنار آسوده خاطر بودن یکی از وظایف نیروی انتظامی است که در نهاوند توانسته‌ایم تا حد مطلوبی به آن برسیم.

وی از بروز حوادث تصادفات داخل شهر همزمان با ایام تابستان و فصل گرما خبر داد و افزود: بیش از 70 درصد از علت تصادفات درون‌شهری متعلق به موتورسواران متخلف است که مهمترین تخلف آنها را می‌توان سرعت غیر مجاز، نداشتن کلاه ایمنی، حرکت تک‌چرخ، حرکت در پیاده‌روها، حمل بیش از یک سرنشین و حرکات مارپیچ و خطرناک دانست.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند از کاهش 40 درصد جرائم در نهاوند در مقایسه با مدت مشابه به سال گذشته خبر داد و افزود: تلاش برای ارتقای امنیت اجتماعی یکی دیگر از مأموریت‌های این نیرو است تا جایی که توانسته‌ایم به اهداف پیش‌بینی شده در این طرح دست یابیم.

وی کاهش سرقت‌ها، کیف‌قاپی، جیب‌بری، سرقت احشام در روستاها را نشان از تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: نیروی انتظامی نهاوند در برقراری شاخص‌های مختلف امنیتی، انتظامی و اجتماعی حائز رتبه‌های ممتاز و مثبت در سطح استان است.

زارعی‌کوشا سربازی و خدمتگزاری به مردم در نظام اسلامی را یک عبادت خواند و اظهار داشت: این مهم باید مد نظر ویژه باشد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول