اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبر داد

لرستان میزبان جشنواره سراسری نماهنگ رضوی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: 26 و 27 شهریورماه چهارمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در لرستان برگزار می‌شود.

لرستان میزبان جشنواره سراسری نماهنگ رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد و به نقل از روابط عمومی ارشاد استان لرستان، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان با توجه به وسعت کشور و وابستگی و ارادت خاص مردم ایران به امام رضا(ع) برپایی جشنواره سراج خراسان و به تبع آن نماهنگ رضوی تأثیر چشمگیری در ارتقای سطح آگاهی و دانش عمومی جامعه نسبت به ابعاد شخصیتی و سیره علمی و عملی امام رضا(ع) دارد.

وی با بیان این‌ که اشاعه فرهنگ رضوی، مهم‌ترین راه سعادت جامعه است و این فرهنگ همانند چراغی پر فروغ، هدایتگر سعادت جامعه است، افزود: با توجه به وسعت کشور و وابستگی و ارادت خاص مردم ایران به امام رضا(ع) برپایی این جشنواره تأثیر چشمگیری در ارتقای سطح آگاهی و دانش عمومی جامعه نسبت به ابعاد شخصیتی و سیره علمی و عملی امام رضا(ع) دارد.

وی با بیان این‌ که یکی از وظایف خادمان فرهنگی امام رضا(ع) ترویج و تبلیغ فرهنگ ناب رضوی و سیره علمی و عملی زندگی آن امام همام در سطح ملی و بین‌المللی است، مهم‌ترین نقاط قوت جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) را تقویت اتحاد و انسجام اسلامی و ملی دانست و تصریح کرد: در برهه‌ای از زمان استان‌های کشور و دیگر نقاط جهان در رسیدن به یک هدف واحد که همان ترویج، تبلیغ و معرفی جایگاه و سیره امام رضا(ع) است تلاش و همتی مضاعف را عهده‌دار می‌شوند که این خود موجب همدلی، وحدت و همبستگی آحاد مردم می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با تاکید بر افزایش حضور مردمی در این جشنواره یادآور شد: باید برنامه‌ها به حدی گسترش یابد که حداقل نیمی از مردم از بخش‌های مختلف این جشنواره بهره گیرند.

حجت‌الاسلام اسماعیلیان خاطرنشان کرد: این جشنواره باید بتواند هم پای تغییرات عرصه فرهنگ و نیازهای فرهنگی جامعه ایران و بین‌الملل تغییرات مؤثر و تأثیرگذاری داشته باشد.

دبیر جشنواره نماهنگ رضوی بیان کرد: علاوه بر گسترده نمودن جشنواره در سطح بین‌المللی در داخل نیز باید جشنواره‌ها در سطح شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای کشور برگزار شود و تبدیل به گسترده‌ترین جشنواره جهان شود.

حجت‌الاسلام اسماعیلیان افزود: امسال در تاریخ 26 و 27 شهریورماه چهارمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در این اداره کل برگزار می‌شود، با توجه به میزان استقبال هنرمندان حوزه سینمای کشور به ویژه هنرمندان نماهنگ در سه دوره قبل جشنواره سراسری نماهنگ رضوی پیش‌بینی می‌شود، استقبال خوبی از جشنواره امسال صورت گیرد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول