اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریورماه سال جاری

جشنواره ملی حروف‌نگاری رضوی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: اختتامیه دومین جشنواره ملی نقاشی، خط و حروف‌نگاری رضوی 30 شهریورماه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

جشنواره ملی حروف‌نگاری رضوی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی دومین جشنواره ملی نقاشی، خط و حروف‌نگاری رضوی اظهار کرد: همه ساله جشنواره فرهنگی هنری امام‌رضا (ع) در دهه کرامت برگزار می‌شود.

محمد مطهری‌فر افزود: در این راستا باید تلاش کنیم تا این امام بزرگوار بیش از پیش به جامعه معرفی شود.

وی یادآور شد: شناخت و معرفتی که امروز در جامعه از این امام همام است باید جهانی شود و جوانانی که به دنبال الگو هستند باید این امام بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا در این جشنواره حضور پررنگ‌تر جوانان را داشته باشیم.

مطهری‌فر افزود: امروزه دشمنان مهم‌ترین برنامه‌ای که در رأس کار خود دارند این است که جوانان ما را از معارف دینی دور کنند لذا در این راستا باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا این نقشه شوم دشمنان را خنثی کنیم.

وی بر حضور حداکثری مسئولان و مردم در این جشنواره تاکید کرد و گفت: استان ما مفتخر است که برای دومین سال جشنواره نقاشی و خط را برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته صدا و سیما، مطبوعات، نشریات و خبرگزاری‌های استان در این جشنواره عملکرد خوبی داشته‌اند، ادامه داد: امید است امسال نیز شاهد مشارکت همگانی رسانه‌ها باشیم.

مطهری‌فر مهم‌ترین هدف این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی عنوان کرد و یادآور شد: باید تمام تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار گیریم.

وی افزود: جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (ع) عظیم‌ترین جشنواره فرهنگی هنری کشور است که به مناسبت میلاد با سعادت این امام همام برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: این جشنواره علاوه بر برخورداری از حمایت مراجع تقلید و علما از مصوبات قانونی مجلس و دولت نیز برخوردار است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول