اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه فولاد فرخشهر:

امتناع بانک‌ها از ارائه تسهیلات، فولاد فرخشهر را با مشکل روبه‌رو کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه فولاد فرخشهر با بیان اینکه برخی از تولیدات این واحد تولیدی در گمرک مانده است، گفت: واردات منابع اولیه این واحد نیازمند دلار است که بانک‌ها از پرداخت آن امتناع می‎ورزند.

امتناع بانک‌ها از ارائه تسهیلات، فولاد فرخشهر را با مشکل روبه‌رو کرده است

محمدعلی درخشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: فولاد فرخشهر در زمینی به مساحت 50 هکتار با ظرفیت 150 هزار تن تولید ورق قلع اندود در سال، توسط بخش خصوصی و با سرمایه‌گذاری 700 میلیارد ریال با مشارکت بانک کشاورزی احداث شده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه زمینه اشتغال 350 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است، افزود: بر همین اساس با بهره‌برداری از این کارخانه زمینه اشتغال 2 هزار نفر نیز به صورت غیر مستقیم فراهم می‌شود.

درخشان با تأکید بر اینکه صنایع فولاد فرخشهر از لحاظ کیفیت در خاورمیانه بی‌نظیر است، گفت: این واحد تولیدی برای ادامه فعالیت به منابع مالی نیازمند است که متأسفانه مسئولان دریغ می‌کنند.

مدیرعامل کارخانه فولاد فرخشهر با اشاره به عدم همکاری بانک‌های عامل، گفت: برخی از بانک‌های عامل از پرداخت تسهیلات امتناع ورزیده و از سویی دیگر نیز زمان برای بازپرداخت بدهی‌های معوقه را تمدید نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی از تولیدات این واحد تولیدی در گمرک مانده است، گفت: واردات منابع اولیه این واحد نیازمند دلار است که بانک‌ها از پرداخت آن امتناع می‎ورزند.

درخشان گفت: این واحد تولیدی بدهکاری‌های بسیاری دارد که از جمله آن تعویق پرداخت حقوق شش ماهه کارمندان است که عدم پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌ها، کار این شرکت را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول