اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دادگستری خبر داد:

پیشرفت 50 درصدی کارخانه فولاد قاین

خبرگزاری فارس:‌ وزیر دادگستری با اشاره به صنعتی شدن استان‌های کشور گفت: این امر را در ایجاد کارخانه سیمان در شهرستان قاین و کارخانه فولاد که امروز 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد میتوان دید.

پیشرفت 50 درصدی کارخانه فولاد قاین
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی بختیاری عصر امروز در جلسه شورای اداری قاین اظهار داشت: سفرهای استانی برکات زیادی داشته چنان که مدیران ارشد از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گرفته و راحت‌تر و با بینش بیشتر می‌توانند تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کنند.
وی گفت: اجرای عدالت هم از جمله نکاتی است که در این سفرها مشهود است.
وزیر دادگستری ادامه داد: تا قبل از دولت نهم حدود هفت استان صنعتی در کشور داشتیم اما امروز تقریبا صنعت به همه استان‌های کشور سرازیر شده و می‌توان گفت 31 استان کشور صنعتی هستند.
بختیاری افزود: در حال حاضر شهرستان قاینات به گفته مسئولان آن برای سرمایه در گردش بخش صنعت نیازمند حداقل 200 میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات است که این خود نشان دهنده گام نهادن این منطقه به عنوان نمونه‌ای از هزاران منطقه کشور در راستای صنعتی شدن است.
وی تصریح کرد: در سفرهای استانی نانوشته‌هایی است که در گزارشات مکتوب نیست و این خود کمک بسیاری به تحقق عدالت در سطح کشور و توزیع عادلانه امکانات می‌کند.
وزیر دادگستری با اشاره به دور چهارم سفرهای استانی دولت ادامه داد: در این دور تمرکز دولت نخست بر ارزیابی و بررسی عملکرد سه سفر قبلی و اجرایی کردن بخشی از مصوبات بر جای مانده است تا باری بر دوش دولت بعدی نشود.
بختیاری افزود: علاوه براین، دولت در این دوره رسیدگی به وضعیت اشتغال را نیز در اولویت برنامه‌های خود دارد و در این راستا کارگروه و شورای عالی اشتغال نیز در استان‌ها تشکیل و برای اشتغال این مناطق تصمیم‌گیری می‌شود.
وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات شهرستان که توسط دستگاه مطرح شد، گفت: در بحث آبرسانی و رسیدگی به وضعیت آب شرب شهرستان که از وظایف و تکالیف اصلی دولت است پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.
وزیر دادگستری گفت: این شهرستان نیز در حوزه کشاورزی و کشت محصولات ارزشمندی چون زعفران و زرشک و دامداری و صنایع تبدیلی ظرفیت بالایی دارد و در این زمین‌‌ها با هدف ایجاد اشتغال کار می‌شود.
بختیاری بر تلاش مسئولان برای گره‌گشایی از کار مردم تاکید کرد و اظهار داشت: باید فرصتی را برای ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم بامردم گذاشت و برای حل مسائل آنها اقدام کرد.
امام جمعه قاین نیز با بیان اینکه سفرهای استانی برای مردم آثار ارزشمندی داشته است، گفت: امروز دیدم چگونه وزیر دادگستری در نهایت مردم‌داری به بهترین شکل به مردم دچار مشکل پاسخگو بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی اصفهانی افزود: باید مسئولان برای مردم وقت بگذارند و در مقابل هم شایسته است مردم در مراجعه به مسئولان به اختصار مسائل را مطرح و از تکرار نیز بپرهیزند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول