اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

استاندار وعده راه‌اندازی کارخانه فولاد را محقق کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرمشهر گفت: استاندار خوزستان در خصوص راه‌اندازی کارخانه فولاد خرمشهر وعده‌هایی داد که امیدواریم این وعده هرچه زودتر محقق شود.

استاندار وعده راه‌اندازی کارخانه فولاد را محقق کند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدنبی موسوی در خطبه نماز جمعه در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: اهمیت راهپیمایی روز قدس با توجه به حساسیت ویژه و تحولات منطقه‌ای و جهانی امروز به وجود آمده باید شرکت مردم نسبت به سال گذشته به طور گسترده و پرشور باشد.
وی اضافه کرد: امروز هر اتفاق جهانی در منطقه‌ای که بتواند اذهان عمومی را از مسایل و مشکلات آمریکا، انگلیس و اسرائیل منحرف کند مورد استقبال زورمداران است.
امام جمعه خرمشهر خاطرنشان کرد: وقوع حوادث اخیر در انگلستان نمونه آشکار از رفتار تناقص‌آمیز غربی‌ها در برخورد با مسایل حقوق بشر شده است.
موسوی اظهار داشت: نخست وزیر انگلیس با اراذل و اوباش خواندن تظاهرکنندگان در کنار برخوردهای به شدت خشونت‌آمیز پلیس نگاه دوگانه به مسایل حقوق بشری را نشان می‌دهند.
وی ادامه داد: در عراق انفجارهای متعددی صورت می‌گیرد بلکه افکار عمومی را به سمت دیگری توجیه کنند.
امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه به اهمیت دادن به مساجد اشاره کرد و افزود: اهمیت به مساجد در طول سال و مسجد در راس امور قراردادن و به نماز جماعت‌ها اهمیت دادن ضروری است.
موسوی با اشاره به شب‌های قدر و احیای سنت اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان گفت: در این شب‌ها علاوه بر احیا مساجد، باید بتوانیم از فرصت‌های داده شده در این شب‌ها با استفاده از دستورات دینی از غروب آفتاب تا سحر اعمال این شب را به جا آوریم.
وی با اشاره به مشکلات شهر خرمشهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده و دیدار با استاندار خوزستان در خصوص راه‌اندازی کارخانه فولاد خرمشهر وعده‌هایی داده شد و امیدواریم با راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال را برای جوانان فراهم شود.
امام جمعه خرمشهر افزود: علاوه بر این مسایل برخی از کارخانه‌ها به صورت نیمه فعال و غیرفعال و یا به تعطیلی کشیده شده را نیز مطرح شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول