اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات خراسان جنوبی خبر داد

اعزام کاروان خبرنگاران خراسان جنوبی به عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات خراسان جنوبی از اعزام کاروانی از خبرنگاران استان به عتبات عالیات در شهریورماه سال جاری خبر داد.

اعزام کاروان خبرنگاران خراسان جنوبی به عتبات عالیات

محمدحسین اصغری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، به گوشه‌ای از عملکرد این مجموعه طی سال گذشته اشاره کرد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی در افغانستان به دست طالبان اظهار کرد: شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا بود که یک الگوی حرفه‌ای برای خبرنگاران محسوب می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات خراسان جنوبی به بیان اولویت‌های خانه مطبوعات استان پرداخت و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی یکی از اولویت‌های اصلی این مجموعه برای خبرنگاران استان است.

*تشکیل بانک اطلاعاتی خبرنگاران خراسان جنوبی

اصغری از تشکیل بانک اطلاعاتی خبرنگاران سطح استان در خانه مطبوعات خبر داد و یادآور شد: به روزرسانی این بانک اطلاعاتی در راستای خدمات‌رسانی به خبرنگاران دارای اهمیت زیادی است.

وی از برگزاری 20 جلسه هیئت‌ مدیره خانه مطبوعات استان طی هشت ماه گذشته خبر داد و گفت: پیگیری خواسته‌های صنفی و رفاهی خبرنگاران از جمله اولویت‌های این مجموعه از زمان تشکیل است.

رئیس خانه مطبوعات خراسان جنوبی از برگزاری یک دوره آموزشی برای خبرنگاران استان خبر داد و یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته چهار دوره آموزشی دیگر نیز قرار است در شهریورماه سال جاری برگزار شود.

اصغری از برگزاری نشست راهبردی مطبوعات به همراه روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و تصریح کرد: همچنین در این مدت آمار به روز شده خبرنگاران نیز در سیستم ثبت شده است.

وی راه‌اندازی سامانه دائمی و سایت خانه مطبوعات را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مجموعه عنوان کرد و افزود: همچنین طی یک ماه گذشته یک کاروان از فعالان رسانه‌ای استان با همکاری سپاه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول