اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

کشور به جامعه خبری نیاز دارد/دولت به خبرنگاران بیشتر توجه کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه کشور به جامعه خبری نیاز دارد، گفت: دولت باید به خبرنگاران بیشتر توجه کند.

کشور به جامعه خبری نیاز دارد/دولت به خبرنگاران بیشتر توجه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏‌الاسلام سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور شمار زیادی از مردم روزه‏‌دار سمنان برگزار شد، 17 مرداد روز خبرنگار را به اصحاب مطبوعات و رسانه کشور تبریک گفت و اظهار داشت: روز خبرنگار، روز مهمی است و ما این روز را به همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‏ در سراسر کشور و استان سمنان تبریک می‏‌گوییم.

وی از حرفه خبرنگاری به عنوان شغلی ارزشمند و قابل توجه یاد کرد و افزود: ایران اسلامی در برهه کنونی، نیازمند فعالیت موثر خبرنگاران بوده و نقش این قشر در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار زیاد است.

نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: خبرنگاری هنری است که باید رنگ خدایی بگیرد و اصحاب رسانه به اصول اساسی این حرفه توجه داشته باشند.

شاهچراغی صداقت و امانت‏داری را مولفه‏‌های اساسی کار در حوزه خبر دانست و گفت: خبرنگاران باید مصلحت کشور را در کار خود همواره مدنظر داشته باشند. دولت و همه مسئولان نیز باید خبرنگاران را مورد توجه قرار داده و به این قشر یاری دهند.

نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان گفت: خبرنگاران همواره توجه داشته باشند که تحکیم پایه‏‌های وحدت وظیفه تک تک افراد در جامعه اسلامی است و آنها نیز باید در این مسیر گام بردارند.

شاهچراغی از جامعه خبری خواست تا در فعالیت‏‌های خود از چاپ و انتشار اخبار اختلاف‏‌برانگیز و خلاف واقع پرهیز کنند.

امام جمعه سمنان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، به لزوم پرداختن به "اقتصاد مقاومتی" اشاره کرد و گفت: توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی بهترین راهکار برای رفع مشکلات کشور به ویژه در برهه کنونی است.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی را باید در عمل اجرایی کرد و از شعارزدگی و سخن گفتن صرف در این زمینه بپرهیزیم، ادامه داد: تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم پرداختن به مشکلات مردم و توجه به اقتصاد مقاومتی برای عبور از مشکلات باید همواره آویزه گوش همه مردم و مسئولان باشد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول