اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راه قزوین خبر داد

5 مجروح در 4 سانحه رانندگی در قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین از مجروح شدن پنج نفر در چهار سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.

5 مجروح در 4 سانحه رانندگی در قزوین

بهرام زینلی‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: روز گذشته بی‌احتیاطی رانندگان‌ پنج زخمی در چهار سانحه رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان قزوین بر جای گذاشت.

2 مجروح در سانحه رانندگی در اسفروردین

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به واژگونی یک دستگاه سمند در جاده اسفروردین خاطرنشان کرد: روز گذشته در سانحه رانندگی در ساعت 15 و در کیلو‌متر 41 جاده اسفروردین با واژگونی یک دستگاه سواری سمند دو نفر مجروح شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.  

وی علت این حادثه را عدم توجه به جلو راننده سمند دانست و تصریح کرد: علت اصلی واژگونی سواری سمند عدم توجه به جلو راننده است که سبب واژگونی خودرو شده است.

یک مجروح در سانحه رانندگی در محور مواصلاتی قزوین ـ کرج

زینلی اذعان کرد: با واژگونی یک دستگاه سواری تاکسی سمند در کیلومتر 31 محور مواصلاتی قزوین ـ کرج در ساعت 10 و 40 دقیقه دیروز راننده این خودرو مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

وی علت این سانحه را عدم توجه به جلو راننده تاکسی سمند عنوان کرد و افزود: علت اصلی این سانحه بی‌احتیاطی، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی راننده تاکسی سمند گزارش شده است.

یک مجروح در حادثه رانندگی در بوئین زهرا

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با برخورد یک  دستگاه سواری پیکان وانت با یک دستگاه موتور سیکلت در کیلومتر 17 جاده بوئین زهرا به اشتهارد استان قزوین در ساعت 17 و 50 دقیقه دیروز راکب موتور سیکلت مجروح شد.

زینلی عنوان کرد: در این سانحه راننده موتور سیکلت کنار موتور ایستاده بود و در هنگام حادثه سوار موتور نبوده است.

وی در خصوص علت وقوع این حادثه بیان کرد: مقصر اصلی این سانحه رانندگی، راننده وانت پیکان است و علت اصلی آن عدم توجه به جلو این راننده است.

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین ابراز کرد: با واژگونی یک دستگاه سواری پراید در شامگاه روز گذشته در محور مواصلاتی قزوین ـ رشت یک نفر مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

وی علت این سانحه را عدم توجه به جلو راننده پراید دانست و اظهار کرد: علت اصلی این سانحه بی‌احتیاطی، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی راننده پراید گزارش شده است و همین مسئله موجب شده راننده پراید قبل از حادثه نتواند خودرو خود را کنترل کند که موجب واژگونی خودرو پراید شده است.

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین در خاتمه خطاب به رانندگان تأکید کرد: علت اصلی بیشتر واژگون خودروها در محور‌های مواصلاتی عدم توجه به جلو است و رانندگان هنگام رانندگی تمام توجه خود را به جلو متمرکز کنند تا از بروز حوادث ناگوار و مرگ‌بار جلوگیری شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول