اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد

حذف 11 نقطه حادثه‌خیز محور خوزستان - چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان امسال 11 نقطه حادثه‌خیز در گردنه چری و تاراز واقع در محور ارتباطی خوزستان -چهارمحال و بختیاری حذف می‎شود.

حذف 11 نقطه حادثه‌خیز محور خوزستان - چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی علیخانی صبح امروز در دیدار با مسئولان راه و شهرسازی شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: تا پایان امسال 11 نقطه حادثه‌خیز در گردنه چری و تاراز واقع در محور ارتباطی خوزستان - چهارمحال و بختیاری حذف می‎شود.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال دو نقطه حادثه‌خیز در گردنه چری با اعتباری بیش از 500 میلیون ریال حذف شد.

علیخانی رفع نقاط حادثه‌خیز را از اولویت‌های پروژه‌های راه و شهرسازی این استان برشمرد و گفت: تعداد زیاد تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آنها رفع نقاط حادثه‌خیز را در اولویت پروژه‌های راه و شهرسازی قرار داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: لکه‌گیری محور ارتباطی منطقه چبد - تاراز نیز با 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی در سه ماهه نخست سال‌جاری انجام شده است.

وی با اشاره به عملیات خاک‌برداری محور دهنو - شهریاری و تعریض آن به طول چهار کیلومتر، گفت: لکه‌گیری محور شهریاری - صمصامی، تعریض پل‌های محور شهریاری - صمصامی 12 دهانه، تسطیح سطح جاده‌های شنی دهستان موگویی به طول 97 کیلومتر و عرض هشت متر از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

علیخانی ادامه داد: ریزش‌برداری در کل محورهای مواصلاتی شهرستان به طول 24 هزار و 500 مترمکعب، تسطیح حریم محورها به طول 40 کیلومتر در عرض شش متر، اجرای 25 کیلومتر فوکسیل و نصب چندین تابلو اطلاعاتی نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این شهرستان محسوب می‎شود.

وی اعتبار صرف شده برای اجرای این پروژه‌ها را بیش از 5 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بهسازی راه اصلی چلگرد - فارسان به طول یک هزار و 250 متر از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول